B' klaar maken voor spuitje

sebbe

Newbie
heej kan er me iemand vertellen hoe ik mijn b' op de corecte manier afmaak om te spuiten?

het is niet met water zoals bij witte, maar met citroen sap?
is dit dan van een verse citroen of van zo een flesje dat je in de winkel koopt?

en wat is de volgende stap?

ik weet het ik doe het beter niet, maar zou het toch wille doen.

En dan ben ik het liefst goed geinformeerd.

Alvast bedankt

The Used

Bewuste gebruiker
Het lijkt me niet de bedoeling om iemand uit te leggen hoe die zichzelf naar de klote brengt.... Gewoon niet doen ook al is het een drugsforum ik raad het je heel erg af , hoe het gewoon bij soft en af en toe een lijntje en een pilletje :)

sebbe

Newbie
nen mijn dealer spreekt, marokaanse en onverstaanbaar frans :cry:

ik ben al jaren witte aan het bgebruiken, en zou nu toch graag eens een hero shot zetten,

ik doe het toch hoor, ben al 3 jaar verslaafd geweest aan hero (chinezen) en ga nu sporadisch met witte en bruin bezig, dus ??????

alvast bedankt

Lana

Wijs gebruiker
Ken je geen andere spuiters die bij jou ff een shotje kunnen zetten.
Dan kun je het daarna zelf doen, maar heb je het tenminste een keer gezien van een ervaren persoon.
Want als je zelf gaat aanklooien voorspel ik niet veel goeds..

sebbe

Newbie
ik spuit al een tijdje zelf coke, dus het spuiten is niets,

maar ik heb ht hier juist geprobeerd met citroensap, b er bij, warmen, tot het citroensap bruin was, maar dan wou ik het inspuiten, bij de eerste druppel in mijn ader begon ik en heel erg branderig gevoel te krijgen,

dus ben ik maar gestopt,

ook is de b slechte kwaliteit om te spuiten, er komen meer zwarte deeljes uit dan bruine (als ik het opkook) dus ben ik maar wat aan het chinezen, en zet me straks wel een coke'je

alvast bedankt

Ps volgende gram zeg ik dat het is om te spuiten

needlefreak

Bewuste gebruiker