B' klaar maken voor spuitje

sebbe

Newbie
heej kan er me iemand vertellen hoe ik mijn b' op de corecte manier afmaak om te spuiten?

het is niet met water zoals bij witte, maar met citroen sap?
is dit dan van een verse citroen of van zo een flesje dat je in de winkel koopt?

en wat is de volgende stap?

ik weet het ik doe het beter niet, maar zou het toch wille doen.

En dan ben ik het liefst goed geinformeerd.

Alvast bedankt

The Used

Bewuste gebruiker
Het lijkt me niet de bedoeling om iemand uit te leggen hoe die zichzelf naar de klote brengt.... Gewoon niet doen ook al is het een drugsforum ik raad het je heel erg af , hoe het gewoon bij soft en af en toe een lijntje en een pilletje :)

sebbe

Newbie
nen mijn dealer spreekt, marokaanse en onverstaanbaar frans :cry:

ik ben al jaren witte aan het bgebruiken, en zou nu toch graag eens een hero shot zetten,

ik doe het toch hoor, ben al 3 jaar verslaafd geweest aan hero (chinezen) en ga nu sporadisch met witte en bruin bezig, dus ??????

alvast bedankt

Lana

Wijs gebruiker
Ken je geen andere spuiters die bij jou ff een shotje kunnen zetten.
Dan kun je het daarna zelf doen, maar heb je het tenminste een keer gezien van een ervaren persoon.
Want als je zelf gaat aanklooien voorspel ik niet veel goeds..

sebbe

Newbie
ik spuit al een tijdje zelf coke, dus het spuiten is niets,

maar ik heb ht hier juist geprobeerd met citroensap, b er bij, warmen, tot het citroensap bruin was, maar dan wou ik het inspuiten, bij de eerste druppel in mijn ader begon ik en heel erg branderig gevoel te krijgen,

dus ben ik maar gestopt,

ook is de b slechte kwaliteit om te spuiten, er komen meer zwarte deeljes uit dan bruine (als ik het opkook) dus ben ik maar wat aan het chinezen, en zet me straks wel een coke'je

alvast bedankt

Ps volgende gram zeg ik dat het is om te spuiten

needlefreak

Bewuste gebruiker
Ik zal je uitleggen hoe je het best heroïne spuit om de risico's te beperken. 'k Zal het vanavond posten omdat ik meer tijd nodig heb. Het zal een lange post worden. :mrgreen:

needlefreak

Bewuste gebruiker
Het zal toch geen zo'n lange post worden. 'k Ging heel uitgebreid posten hoe je moet spuiten. Maar je bent al gewoon van te spuiten. Dus ga ik enkel je vraag beantwoorden.

Het beste dat je gebruikt om heroïne te spuiten is ascobinezuur (vitamine c poeder) dat je bij de apotheek haalt. Je kunt ook gewoon citroen (sap) of azijn gebruiken. Maar die bevatten ziektekiemen en irriteren de aders. Toch word het heel veel gebruikt. Ook door mij.

Als je bruin in je lepel ligt, moet je een hele kleine hoeveelheid citroenzuur toevoegen. En dan nog een beetje water. Dat water was jij vergeten. Dan pas ga je het koken. En nooit te lang. Hoe langer je verhit, hoe meer rotzooi wordt opgelost en in je spuit terecht komt.

Ik ga ervan uit dat je verder wel weet hoe je moet spuiten enzo. Dus hou ik het hierbij. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. :wink:

sebbe

Newbie
du dat branderig gevoel komt doordat ik gen water gebruikt heb?

brand dat bij jouw ook zo?

en hoelang dan koken?

tot dat het juist begint te koken of iets langer?

needlefreak

Bewuste gebruiker
Dat branderig gevoel komt door dat citroensap volgens mij. Ik heb dat nooit. Je moet er echt maar een heel klein beetje van gebruiken. Je doet er meer water bij.

En je verhit tot het goed gebrubbeld heeft. Heroïne lost goed op. Dus je moet het niet te lang koken.

sebbe

Newbie
en om in je spuit te trekken, gebruiken jullie daar voor een watje/sigarettenfilter?

Bij coke doe ik dat niet, maar bij mijn b zater er allemaal zwarte deeltjes in :cry:

dus trok ik het in de spuit door de naald in een watje te steken,

hoeft dit normaal bij witte ook?

verlies je dan niet teveel?

:stoned: :stoned:

Lana

Wijs gebruiker
Damn wat een gedoe zeg..
Tegen dat die spuit klaar is ben je al lang in slaap gevallen..

needlefreak

Bewuste gebruiker
sebbe zei:
en om in je spuit te trekken, gebruiken jullie daar voor een watje/sigarettenfilter?

Bij coke doe ik dat niet, maar bij mijn b zater er allemaal zwarte deeltjes in :cry:

dus trok ik het in de spuit door de naald in een watje te steken,

hoeft dit normaal bij witte ook?

verlies je dan niet teveel?

:stoned: :stoned:

Ben jij wel zeker dat je gewoon bent om te spuiten? Ook al heb je enkel ervaring met het shotten van coke, dit zou je toch wel moeten weten.

Je gebruikt best altijd een filter (watje dus). Een alternatief is je lepel voorzichtig kantelen en de 'rotzooi' aan de andere kant houden van waar je optrekt.

Natuurlijk blijft er altijd wat dope in je watje achter. Daarom hou ik ze altijd bij als ik een shot gemaakt heb. Als je dan zonder dope zit, kun je nog een shotje halen uit de watjes die je gespaard hebt. :mrgreen:

sebbe

Newbie
ik heb dat bij witte nooit gedaan?!

aangezien mijn water supuer zuiver was, maar met B zit er veel vuil in, en dan gebruik ik dat wel

hoe haal ij je shot uit gebruikte watje?

Weer vochtig maken of zo?

needlefreak

Bewuste gebruiker
Eerst even melden dat professionele hulpverleners het afraden om gebruikte filters bij te houden. Het is eigenlijk junkgedrag.

Als je je watjes bijhoud moet je ze wel goed bewaren. Leg ze niet ergens open en bloot. Ik heb er een speciaal potje voor.

Je neemt enkele watjes en legt ze in je lepel. Op elk watje doe je een klein druppeltje zuur (enkel voor heroïne), water erbij en laten koken. Zo simpel is het.

Je moet wel geen goeie shot verwachten. Veel stelt het niet voor. Maar het heeft me wel al goed geholpen in nood. Geen dope meer maar wel 10 watjes, dan ben je er wel blij mee.

Maar nogmaals, als je best eens zonder dope kunt, gooi je filters dan gewoon weg als je je shot gemaakt hebt. Als je je watje helemaal leeg trekt, blijft er toch niet veel dope inhangen.

sebbe

Newbie
dat is wat ik nu gedaan heb, de gr is op en de rest bvan de spuiten in de vuilbak :mrgreen:

nu laat ik mijn arm genezen en later doe ik het nog eens.

ben al verslaafd geweest aan b (chinezen) en wit,

en wil het niet terug meemaken, maar ik kan het gevoel ook niet missen :smoke:

bedankt voor de uitleg he

needlefreak

Bewuste gebruiker
sebbe zei:
nu laat ik mijn arm genezen en later doe ik het nog eens.

Das het beste dat je kunt doen. Aders moeten ook rusten! Het beste is de plaatsen afwisselen waar je injecteert. Daarom heb ik ook geoefend om tweehandig te zijn. Ik wissel linker en rechterarm af.

:wave:

Bovenaan