• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ayahuasca; het begin van iets moois

@drientje, bedankt voor het plezier dat u mij wenst, het is vastgesteld op volgende week dinsdag, ! hopelijk een goeie dag!

bedankt voor uw advies, ik zal er met veel waardering en respect voor de paddos heen gaan
van die trip zal ik een tripreport schrijven.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mooi report, laat goed zien waar je die switch maakte naar gelukkig mens, heel mooi. :)

Het word tijd dat ik ook eens ga.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik had al gemaild voor binnenkort, maar die was vol en haal ik zowiezo niet qua geld, dus het word een andere keer, k laat het zeker horen. :)

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Waar kan je zulke ceremonies bijwonen?
Ik ben hier erg benieuw na aangezien ik graag nieuwe "werelden" ontdek.
Kan je je daar ergens voor inschrijven?
Of moet je bepaalde conecties hebben ivm een sjamaan?

Graag wat informatie hier over,

Ik ben een ervaren tripper en hou van alle psychische dingen die het menselijke geest kan creeren :) (doe tevens een opleiding psychologie)

PS: Erg mooie raport natuurlijk, vind het heerlijk om de ervaring van deze soort "drugs" te lezen (en beleven), vooral omdat ik dit goedje alleen nog maar op discovery channel heb gezien bij een of ander verwilderde stam, ben op het moment ook veel research hier over aan het doen aangezien het mij wel tof lijkt een keer te beleven met maten (nav dit verhaal).

Met vriendelijke groet,

TAOM

Bovenaan