• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Avondje paddos

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Er was ook een keer dat wij 3 jaar geleden met 3 man ieder 3 porties (1ps) paddos hebben gekocht van een maat die deze dingen kweekt.

Wij ieder een 15euro (wietzakje) vol met gedroogde paddos per persoon meegenomen naar een hangplek waar wij toen die tijd stonden, lekker wat bier gedronken en redelijk vroeg op de avond wat van die paddos aan het snoepen geweest, het duurde naar mijn idee best wel lang dus ik en me maten bleven maar door eten omdat het gewenste effect niet bereikt werdt, na ongeveer een uurtje a anderhalf na het opnemen van de eerste stukjes paddo had ik het hele zakje al op en vernam niet echt veel, net toen ik dat dacht kwam er een heel raar gevoel naar boven , net alsof je in een keer helemaal stoned gemaakt wordt.

Dus ik vette lachkick en zag dat me kammerade ook helemaal slap van het laggen waren, beetje voetballen enzo al dat soort dingen, ma naar ongeveer anderhalf-twee uur na het innemen begon ik me toch wel een beetje maf te voelen, alles begon een soort gloed te krijgen en het was best wel hamonieus, en een maat van me had het wel op die plek gehad dus hij wou met ons naar een supermarkt toe om wat dinken te halen, toen ik net wou op staan werdt ik echt ineens helemaal overwelmd met rare kleuren en smaken, echt heel maf, en de scene op straat begon meer te lijken op een videoscene in Las Vegas.

Ik en me maten opweg naar een supermakt toe om daar wat te drinken te halen, komen we bij die supermarkt aan en ik zie al dat die ding helemaal geel van binnen is, dus ik zo tegen me maat van ga jij maar naar binnen dan zie ik je strx wel weer, was nog een maat van me bij die ook al dacht van als ik daar naar binnen ga dan loop ik m echt te spacen.

Even later is die maat weer uit de supermarkt en zijn we verder gelopen, op een gegeven moment was echt heel vaag, ik zei iets en me andere 2 maten zeiden iets en ineens had ik zon gevoel van aggressie , en het was net of hun dat ook hadden, dus ineens wij dikke ruzie met elkaar (waarom?..no1knows), dus ik zeg zo val maar dood ik ga weg massol, dus ik weg me maten iederes ook hun apparte weg (allemaal ruzie met elkaar, vaag).

Even later begon ik m toch best wel te spacen op straat met zoveel paddos omdat het effect steeds sterker werdt en ik dus de namen van die maten roepen, even later hebben we elkaar weer gevonden en zijn we weer happy en united.

Wij hele stukken lopen over wegen heen, en die avond was net Miami vice ofzo, alles zag er paars kleurig uit en beetje goud/rood/gelige omgeving, echt heel tof en ontspannen, net alsof we op vakantie waren, was ook nog wel grappig toen die kammeraad van mij een tasje had van die supermarkt en dat tasje was helemaal groen met geel, duus die maat had dat tasje al een aantal uren in ze handen, en hij keek zo naar ze handen ineens helemaal groen.

Hij begon m echt heelmaal te flippen en dacht dat dat door die shit kwam, ineens zegt hij zo , jah ik ga naar huis douchen want ik flip m helemaal, dus wij oke weetje zeker (want had zelf echt zon gevoel als k me moeder zie dan veranderd ze in een kabouter), paar minuten later was hij weg en ik met me andere maat verder door het sprookjesland wandelen.

Echt de vaagste dingen gezien onderweg, wietplanten bij mensen in de tuin, rubber eendjes overal op straat, hekjes waar ik over heen moest stappen, hele missies onderweg voltooid, onze kleren even gewisseld dat was ook wel grappig, toen later op de avond rond uur of 12 was ik echt helemaal in mezelf aan het spacen, zat aan de binnenkant van een rioolbuis aan de kant van de weg helemaal naar mijn joint te spacen (die had k gedraaid voor die tijd), had echt zon gevoel dat het mij wel machtig leek om een keer te springen op dat stukje vulkaan wat voor op mijn joint zat, echt maf.

Later ben ik nog met mijn maat naar zijn huis gegaan (nog helemaal onder invloed), nou echtwaar was helemaal parra daar binnen, zag allemaal beestjes krioelen op de muur en zijn hond ze staart was net of die elke keer mijn been wou wurgen, en als ik hem aaide dan strechte die hond gewoon van lang naar klein, net alsof ik hem aan het kneden was.

Na ongeveer een week nog rond te hebben gespaced (naar mijn gevoel want had het wel weer gezien) ben ik naar huis gegaan en heb sprookjesland vaarwel gezegd, ben lekker gaan slapen en was de volgende ochtend zo fris als een hoentje en heb nog in de coffeeshop gelachen om het hele gebeuren.

Al met al is paddos wel een leuke drugs om 1x in het jaar of om de 2 jaar te doen, om de WOW belevenis te behouden zou ik het niet vaker doen, LSD valt bij mij toch onder de extreme drugsen dus daarom hou ik het liever bij zoiets als paddos/truffels/salvia.

Cheers

Drientje

DF-koning
TheAgeOfMen zei:
, LSD valt bij mij toch onder de extreme drugsen dus daarom hou ik het liever bij zoiets als paddos/truffels/salvia.

Cheers
Sorry hoor maar net alsof Salvia geen exreme drug is! Van alle soorten tripmiddelen zou ik alles willen proberen behalve Salvia!LSD is juist heel lief en vriendelijk, in de juiste setting met de juiste mensen.

Salvia heeft een rare vreemde spirit, zoals ik wel gezien heb tijdens mijn ayahuasca ceremonie. Wees er voorzichtig mee!

Verder vond ik je report leuk om te lezen!

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Drientje zei:
TheAgeOfMen zei:
, LSD valt bij mij toch onder de extreme drugsen dus daarom hou ik het liever bij zoiets als paddos/truffels/salvia.

Cheers
Sorry hoor maar net alsof Salvia geen exreme drug is! Van alle soorten tripmiddelen zou ik alles willen proberen behalve Salvia!LSD is juist heel lief en vriendelijk, in de juiste setting met de juiste mensen.

Salvia heeft een rare vreemde spirit, zoals ik wel gezien heb tijdens mijn ayahuasca ceremonie. Wees er voorzichtig mee!

Oke heb nog geen LSD genomen, ben ook niet van plan ofzo, maar ik vond salvia opzich wel meevallen, ineens klap een andere belevenis, denk dat je met LSD toch wel wat verder van huis bent (kwa tijd , gedachten vast niet :P)

waaauw, prachtig report :) dank u voor uw tijd van het typen en posten, vandaag neem ik mijn eerste paddo trip. met een paar maten van me, ik hoop dat mijne net zo leuk is (zonder de ruzie dan wel pls:P),

ik zal u vertellen hoe het was :) :stoned:

Drientje

DF-koning
TheAgeOfMen zei:
Drientje zei:
TheAgeOfMen zei:

Cheers

Oke heb nog geen LSD genomen, ben ook niet van plan ofzo, maar ik vond salvia opzich wel meevallen, ineens klap een andere belevenis, denk dat je met LSD toch wel wat verder van huis bent (kwa tijd , gedachten vast niet :P)

LSD is in geen enkel opzicht te vergelijken met Salvia. Salvia duurt heel kort tov LSD. LSD duurt idd vele malen langer en daarom vind ik het zo geschikt voor mij. Ik gebruik het als party drug omdat ik lekker kan dansen, maar ook om meer inzicht te krijgen in mijn eigen geest. Ik heb met Ayahuasca gezien en gehoord, hoe een man streed tegen een ingetreden demon na Salvia gebruik. De sjamaan heeft zelf gezegd dat Salvia gevaarlijk is, omdat jezelf opsteld voor alles, dus ook negative krachten!

Bescherm jezelf goed als je met Salvia aan de gang gaat. Het minste wat je kunt doen is naar een spirituele winkel gaan en een steen labradoriet kopen. Labradoriet beschermt je tegen zulke negatieve entiteiten. Ik draag elke dag mijn steen en Dumpy ook. Dumpy kan je ook meer vertellen hierover, misschien zou je hem kunnen pb-en als je meer wilt weten!

Succes!

LSD is in geen enkel opzicht te vergelijken met Salvia. Salvia duurt heel kort tov LSD. LSD duurt idd vele malen langer en daarom vind ik het zo geschikt voor mij. Ik gebruik het als party drug omdat ik lekker kan dansen, maar ook om meer inzicht te krijgen in mijn eigen geest. Ik heb met Ayahuasca gezien en gehoord, hoe een man streed tegen een ingetreden demon na Salvia gebruik. De sjamaan heeft zelf gezegd dat Salvia gevaarlijk is, omdat jezelf opsteld voor alles, dus ook negative krachten!

Bescherm jezelf goed als je met Salvia aan de gang gaat. Het minste wat je kunt doen is naar een spirituele winkel gaan en een steen labradoriet kopen. Labradoriet beschermt je tegen zulke negatieve entiteiten. Ik draag elke dag mijn steen en Dumpy ook. Dumpy kan je ook meer vertellen hierover, misschien zou je hem kunnen pb-en als je meer wilt weten!

Succes!

over wat voor steen praat u presies, ik zou hierover graag meer willen leren,
ik vind het prachtig om te zien/lezen dat i spiritueel erg bezig bent, ik hoop dat u mij meer kan leren over deze steen en waar ik zo iets kan aanschaffen

alvast erg bedankt

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als je goed leest zie je dat ze Labradoriet typte :wink: Over die steen gaat het dus. Labradoriet is een veel voorkomende steen en in veel spirituele winkels te koop.

Wat er gebeurt met trippen is dat je geest opengesteld word, je voelt veel meer dan je normaal zou voelen. Zo kan je tijdens je trip bijvoorbeeld veel vaker telepathie hebben, ik heb dat in ieder geval wel heel vaak. Maar zoals je je opensteld aan leuke/positieve dingen kan je ook open gesteld worden aan negatieve dingen. Zoals met Salvia het geval is. Iemand die ik ken die ik ook doorgestuurd had naar een Ayahuasca ceremonie had hier ook last van. Bij hem was na een Salvia trip iets negatiefs binnen gekomen en dit heeft ook een aantal maanden zijn leven ernstig beinvloed in negatieve zin. Vandaar dat je erg moet uitkijken met salvia en andere tripmiddelen. Ga er met respect mee om en lees je erg goed in, want voor je het weet neem je iets mee uit je trip.

Ik heb vroeger ook het een en ander binnen gekregen, dit kwam omdat ik zoveel tripte ik heel erg open stond voor alles. Nu na een aantal Ayahuasca ceremonies is dit gelukkig allemaal hersteld en ben ik weer de oude. Maar nog steeds als ik trip ben ik er wel eens bang voor dat het weer kan gebeuren, vandaar dat ik ook altijd mijn Labradoriet omdraag. Eerst geloofde ik niet zo in de werking van stenen, maar tijdens een aantal trips voelde ik zoveel kracht uit de stenen komen die ik had dat ik er wel in moest geloven.

Mocht je meer willen weten moet je me maar pm-en :wink:

Groetjes,
Dumpy

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik weet echt niet waarom, maar ik blijf bij salvia altijd extreem nuchter... Alsof ik niks heb gehad. Ik heb wel visuals en ik kom in die "wereld" terecht, maar het is alsof het een droom is waarbij ik weet dat ik droom. Bij de visuals heb ik iets van "wow, die salvia laat me wel mooie dingen zien, jammer dat ze nep zijn" :tearsofjoy:

Bovenaan