Afterglow

Acetyllysergic

Experimenterende gebruiker
Ik zoek eigenlijk beschrijvingen van de afterglow (zowel bij normale als bad trip).
Het zou leuk zijn om een lsd-trip met een perfecte afterglow te plannen. :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik volg het niet helemaal, bedoel je nou de comedown? Die kun je maar op 1 manier perfect doen: Heerlijk ontspannen en genieten, het zij met de schoonheid van natuur, of een filmpje met een lekkere dikke joint of een biertje met je vrienden. :hearteyes:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik vind het beste zoals ExceptionalInsight.
zet je in de zon en geniet gwn van het terug nuchter worden... het komt langzaam maar soms is het er rapper als je denkt !
en joint smaakt ook zeer goed in de comedown

Acetyllysergic

Experimenterende gebruiker
Ik bedoel eigenlijk de comedown.

Nog een vraagje, hoe zit het met de het day after gevoel? Is het een soort innerlijk euforisch evenwicht?

azgaza

Badass junkie
De comedown doe ik meestal grofweg het zelfde als in de trip, concentratie en begrip van de wereld is vaak beter dan in de piek maar je denkt vaak nog steeds trippy (en ik heb meestal ook nog gewoon visuals), wat dan ook goed werkt is bv. een film kijken, je kan eigenlijk gewoon precies doen waar je zin in hebt, net als de trip zelf, werkt vaak wel.

MCHZK

Belezen gebruiker
ik vond de comedown van mijn eerste lsd trip leuk en niet leuk tegelijk
ik lag heel erg relaxed met m'n tripgenoot filmpjes te kijken en enkele jointjes te roken
maar toch was ik enorm moe (het was toen 10 u s'ochtends) en had ik zin om te slapen , wat niet zo goed ging :)

aapkut

Badass junkie
na het trippen voel ik me altijd heel ontspannen en geestelijk leeg en lichtelijk derpi maar dat vind ik altijd wel lekker na een trip dat lege gevoel :)

Atropa

Bewuste gebruiker
Blijft nog dagenlang rondlopen met een innerlijk zuiver en vredig gevoel, en blijft wekenlang euforisch als ik terugdenk aan de piek uren en de inzichten. 'tis dat relaxe gevoel dat alleen jezelf het hoogst haalbare is en alles wat de wereld te bieden heeft bij lange na niet kan meten met de entheogene ervaring. Ik geniet ook veel meer van dingen als water drinken, muziek luisteren. Alles voelt luchtig en bevrijd aan.

timmaniac

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
Blijft nog dagenlang rondlopen met een innerlijk zuiver en vredig gevoel, en blijft wekenlang euforisch als ik terugdenk aan de piek uren en de inzichten. 'tis dat relaxe gevoel dat alleen jezelf het hoogst haalbare is en alles wat de wereld te bieden heeft bij lange na niet kan meten met de entheogene ervaring. Ik geniet ook veel meer van dingen als water drinken, muziek luisteren. Alles voelt luchtig en bevrijd aan.

QFT ! :rock:

Bovenaan