Afkick

BloodLust

Newbie
Ja het is weer een zondag
Dat betekend morgen naar school, op de schoolbanken zitten.
Twee exaams te gaan.
Nu kies ik er zelf voor dat ik zondag afkick, omdat het dan morgen exaams zijn.
Maar ik vind het gewoon zo rot, die avond , dag zelf is het allemaal leuk
maar dan komt die afkick
Men maag ligt in een knoop, weer met lange tanden eten aan de tafel.
Rond men ogen verschijnen blauwe kringen en men ogen lopen rood aan.
Momenteel haat ik de wereld.
Ik weet dat het enigste middel ertegen nog een lijntje nemen is.
Maar waar stopt het dan?
Hebben jullie veel last van afkick?
Hoe ga je er dan meestal mee om?

SWIM

Newbie
Vlak voor de examens van speed afkicken? Not a good idea...Bij langdurig speedgebruik ontstaan bij het afkicken nl. concentratieproblemen. Als ge dan toch wilt afkicken, doe dat dan nu tijdens de vakantie. Ga dan naar een huisdokter (of nog beter een psychiater) en leg uw probleem uit. Er is medische geheimhouding waardoor uw ouders niet te weten komen dat je aan het afkicken bent. Antidepressivia kunnen een ondersteunende rol spelen tijdens afkicken.

Peppi

Newbie
:angry: ee Bloody

Voor mij is het neerkomen ook iets wat ik zo lang mogelijk uitstel..
Dit vind ik de afkik, omdat de drang naar meer zo heftig is dat ik bijna niet kan stoppen. Als het eenmaal uitgewerkt is ben ik gewoon naar de klote, maar zolang het er is ......... :smoke:

dummie

Newbie
helaas...

je vraagt een tip en de enige tip die ik kan geven is: bijt door die afkick heen!
Want die afkick maakt dat ik nu al 7 jaar jaar lang iedere dag snuif, gewoon omdat ik niet door het rotte, lusteloze gevoel heen wil. Dat moet voor jou toch al reden genoeg zijn om er wel aan te gaan staan. Kan me niet voorstellen dat je ook 7 jaar aan de pep wil hangen! Echt geen aanrader want er komt meer sores van dan alleen die afkick wat nu vervelend is!

TaRiE

Newbie
Ik gebruik enkel speed in het weekend en ik heb ook altijd op zondag m'n afkick maar dan probeer ik gewoon wat te eten,mijn maag wordt er beter van en vroeg in m'n bed kruipen omdat ik dan toch zo moe ben en op maandag voel ik me weer helemaal oke.

Mac...

Badass junkie
Je kunt je afkick heel makkelijk verminderen door:
- Wat te eten
- Op tijd te stoppen
- In bed gaan liggen (ook al slaap je niet, rust is minstens net zo belangrijk)
- Niet te veel zuipen op de pep

Werkt voor mij ook, maar hou me er ook niet altijd aan.
Ben ondertussen wel gewend aan die afkick, dus zet me er wel iedere keer overheen.
Als je bv een familiediner hebt na de pep dan moet je wel en dan doe je dat ook wel, ook al is het niet van harte.

TaRiE

Newbie
@ Mac :

Heb ik ook al eens meegemaakt dat ik op zondag naar een familiefeest moest met een enorme afkick...
Ik voelde me enorm misselijk en moe en had totaal geen zin om met iemand te praten...Toen we gingen eten heb deed ik alsof dat zonder probleem naar binnen ging maar daana voelde ik me wel direct een stuk beter!!!

Bij afkick is eten (liefst iets waar zout inzit want daar gaat je bloeddruk van omhoog) en eens goed slapen wel echt de boodschap !!!!

e-Thom

Experimenterende gebruiker
het beste wat je kan doen bij afkick is een benzo (kalmeermiddel) nemen
het vervelende gevoel verdwijnt en je wordt erg kalm (misschien zelfs terug vrolijk omdat de speed nog altijd werkt maar de negatieve kantjes eraf zijn)
GHB doet ook wonderen en je kan ervan eten als een varken

e-Thom

door opnieuw pep te nemen als het kalmeermiddel is uitgewerkt en dan opnieuw iets kalmerends en dan terug pep enz...
nee, ff serieus, ik bedoel natuurlijk dat je pep kan gebruiken, naar het einde toen iets kalmerends, slapen en als je wakker wordt geen pep meer

Mac...

Badass junkie
Ja maar dat is juist eht moeilijke, als je downers pakt na de uppers om te kunnen pitten ben je een dag later echt nog wel brak, mss nog wel brakker dan alleen uppers, het is hoe dan ook klote die afkick, maar je moet er gewoon een dagje doorheen, dan gaat het wel. heb dat probleem overigens absoluut niet, vind eht maar goor om op de afkick nog überhaupt wat te nemen behalve een joint die is dan wel lekker

e-Thom

je moet natuurlijk een kortwerkend kalmeermiddel/slaapmiddel zoals xanax of halcion gebruiken!
1mg xanax (met weinig tolerantie) met een paar jointen (inderdaad mac, helemaal vergeten) kunnen wonderen doen

Mac...

Badass junkie
Ja die doen echt wonderen en is mss wel het beste middel om door je afkick te komen. van pep, x of wat dan ook.

Bovenaan