advies nodig!!

Guillath

Newbie
Ik wil me bij het leger aanmelden en moet hiervoor ook een urinetest ondergaan. Nu heb ik 18 dagen geleden nog een jointje gedeeld met iemand. Hoelang kan het nog duren voor het niet meer meetbaar is? Ik ben by the way een gelegenheidsroker en smoor er meestal eentje om de 1 a 2 maand. mss maak ik me zorgen om niets maar ik wil zeker zijn so plz help me :confused:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Ongeveer een maand.

Stel dat ze het nou toch vinden, zeg gewoon eerlijk dat je er af en toe eentje rookt, maar dat je voor het leger gewoon stopt.

Persoonlijk vind ik het een beetje een hypocriete boel daar, ze zuipen en roken zich helemaal te pletter, maar blowen mag niet :P

Lauu

Badass junkie
BlackRobBlunt zei:
Ongeveer een maand.

Stel dat ze het nou toch vinden, zeg gewoon eerlijk dat je er af en toe eentje rookt, maar dat je voor het leger gewoon stopt.

Persoonlijk vind ik het een beetje een hypocriete boel daar, ze zuipen en roken zich helemaal te pletter, maar blowen mag niet :P

het mag niet maar gebeurd wel

Mayan

Bewuste gebruiker
Eerlijk gezegd he...
Toen ik voor het leger ging, had ik daar een vijf dagen vooraf meegetrokken van maat zijn joint. En toch redelijke trekjes tot het genotsgevoel kwam.
Die vent stak mijn urinestaaltje in zo'n machien, en alle lichtjes lichte groen op.
Maar ik was afgekeurd op mijn ogen.

Of ze er nu op testen, dat weet ik niet. Maar ik ben in ieder geval niet voor die reden afgekeurd.

pieter-b

Wijs gebruiker
vrijwillig naar het leger.....weet je zeker dat er niet nog wat andere sporen in je bloed terug te vinden zijn?...

die wiet is binnen 2 weekjes al lang weer uit je bloed, dont worry. Voor de volle termijn moet je toch echt wat regelmatiger blowen.

Taat

Bewuste gebruiker
Wiet is vrij snel uit het bloed (weet niet precies hoelang, maar met speed is het gemiddeld 48 uur)..
Maar THC hecht zich aan je vetcellen waardoor ze nog na ongeveer een maand zelfs aan kunnen tonen dat je een joint hebt gerookt

pieter-b

Wijs gebruiker
Taat zei:
Wiet is vrij snel uit het bloed (weet niet precies hoelang, maar met speed is het gemiddeld 48 uur)..
Maar THC hecht zich aan je vetcellen waardoor ze nog na ongeveer een maand zelfs aan kunnen tonen dat je een joint hebt gerookt
wiet is inderdaad vetoplosbaar.
als iemand elke dag rookt en stopt is het zon 3 maanden aantoonbaar. als iemand 1 jointje heeft gerookt en daarvoor niet echt, is het na 2 weekjes al wel onaantoonbaar.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
pipoxyz zei:
Taat zei:
wiet is inderdaad vetoplosbaar.
als iemand elke dag rookt en stopt is het zon 3 maanden aantoonbaar. als iemand 1 jointje heeft gerookt en daarvoor niet echt, is het na 2 weekjes al wel onaantoonbaar.

Zou best wel kloppen.
Bij dagelijks gebruik een tijd lang, kunnen ze het in je urine vinden tot circa 45 dagen erna.
En het is inderdaad snel uit je bloed^

bron:
http://www.brijder.nl/va/urinetest.html

Bovenaan