Acid frenzy's

Larz

Belezen gebruiker
hey,

ik wil is een topic starten over acid frenzy's.
acid frenzy's zijn GEEN bad trips maar een angstaanval die je krijgt onder invloed van lsd.
mensen die rationeel denken kunnen er vrij snel weer uitgeraken en zichzelf op het gemak stellen dat er helemaal niets aan de hand is.
ik zou graag wete wie er al zo een angstaanval heeft gehad.
ikzelf heb het al 2 keer gehad (van mijn 2 trips).
de eerste keer bij het einde van mijn trip en de tweede keer bij het begin van mijn trip. de eerste keer wist ik niet goed wat er gebeurde en heb ik er toch 2 uur last van gehad, de 2de trip had ik (wat ik verwacht had) een acid frenzy gekregen omdat mn eerste trip nog in mijn achterhoofd zat maar heb ik met behulp van diep in en uit ademen mezelf rap op het goede spoor kunnen zetten en was mijn 2de trip een hele leuke.

dank u wel.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok ik heb dus frenzies gehad ik noemde het psychoses.

De laatste was erg malo, de volgende ga ik beter aanpakken het is de drugs die dit veroorzaakt dus het gaat zo weer weg.

Stonie

Djo

Badass junkie
Ik heb zowiezo altijd al veel last van angstaanvallen oftewel hyperventilatie. Ik heb astma erbovenop!
Ik heb een keer toen ik een zegen had genomen en 4 uur later een dotje erbovenop nam een acid frenzy gehad, maar dit was ook meer, omdat ik in die tijd best veel angstaanvallen had gehad, dat ik dat natuurlijk al in mijn hoofd had zitten. Als ik maar geen aanval krijg, dacht ik steeds, tja, dat is natuurlijk vragen om een aanval! :(
Ik heb toen een slaappilletje genomen en ben eventjes gaan liggen boven en heb lekker rustig gelegen en heb toch weer kunnen sturen naar al het moois wat ik zag! Toen ben ik heel even in slaap gevallen, om daarna weer volop van mijn trip te kunnen genieten!
Ik ben ooit door omstandigheden in het ziekenhuis opgenomen met een paniekaanval, de ambulancebroeder die mij toen geholpen heeft, visualiseer ik altijd als ik een aanval heb en ook denk ik aan mijn therapeute en dan komt het eigenlijk altijd wel goed! :)

Larz

Belezen gebruiker
hehe ja da heb ik dus ook (geen astma :)) maar het feit dat als angst gwn maar is door je gedachten spookt ook al voel je jzelfs heel goed dat lsd er direct werk van maakt om die gedachte om te zetten in de praktijk.
best wel grappig als ik er bij nadenk (dach ik ook toen ik voor het eerst angstig was) dat je niet eens weet waarom je je zo bang voelt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vorig weekend voor het eerst. Ik liep in een woonwijk in een redelijk smal straatje. Stopt er een auto voor me en 1 achter me. De mensen bleven er gewoon in zitten, echt heel vaag. Toen dacht ik gelijk dat zij van de CIA waren en dat de straat waar ik op liep verboden terrein was. Dat duurde best lang, nouja lang.. totdat ik de straat weer uit was, daarna moest ik er alleen maar om lachen

Edit: Anders lees je eerst even wat reacties. Bedoel je gewoon angstaanvallen zonder enige aanleiding?

Larz

Belezen gebruiker
met of zonder aanleiding.

de eerste keer had ik geen aanleiding voor me angstig te voelen en de tweede keer was puur gwn omdat ik angstig was om angstig te worden, snap je :).

maar hoe meer je zo'n frenzy krijgt hoe meer ik persoonlijk er beter mee kan omgaan, pakweg 5 trips later zal ik wss geen frenzy's meer krijgen puur omdat ik er al aan gewend ben.

dat is juist het toffe aan een mens te zijn, wij passen ons aan de extreemste situatie's en pijnen aan.

flashkop

Bewuste gebruiker
Heb dit wel dikwijls tijdens een trip, vooral wanneer je de sfeer zo enorm voelt zakken of tussen heleboel mensen loopt, maar je kan je er over zetten.

azgaza

Badass junkie
Ik heb dat nooit gehad zonder een hele directe aanleiding, dus nooit uit het niets een angstgevoel met LSD, het voelt eigenlijk altijd heel comfortabel en veilig. Wel heb ik tweemaal meegemaakt op een feest op lsd dat ik bepaalde mensen ineens 'eng' vond, over het algemeen oudere mensen die dan steeds mij aanspraken en gewoon vreemd leken. V. en ik noemen het 'de enge mensen fobie' maar ik denk dat er een kans is dat ik het nuchter ook wel zou voelen, hoogstens wat minder sterk.

Larz

Belezen gebruiker
flashkop zei:
Heb dit wel dikwijls tijdens een trip, vooral wanneer je de sfeer zo enorm voelt zakken of tussen heleboel mensen loopt, maar je kan je er over zetten.

yup dat bedoel ik juist er perfect mee.
vooral die sfeer dat opeens zakt en dat heb je zeker als er een heleboel mensen rondlopen.
daarmee vanafnu trip ik maar maximum met 4 mensen anders word het een beetje te chaotisch naar mijn goesting :).

ik denk da iedereen da al dan ni bewust wel is meemaakt
ik heb da wel al veel gehad, ma kdenk da da komt omda ik zo ne verschrikkelijk harden denker ben en in alles iet zie :)
alleen den eerste keer zorgde da vo ne gigantische paniek en heeft da heel lang geduurd, maar ander kere was da der en in eens ook nimeer dusja :) ...

Bovenaan