8 gram truffels atalantis + lsd

Nibiru

Bewuste gebruiker
Goedenavond,

Is het een goed idee 8 gram truffels atalantis + lsd te mengen?
Groetjes,
Jeroen

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ik heb geen ervaring met truffels in combinatie met LSD, maar wel met paddo's en LSD. De Atlantis truffels heb ik eigenlijk als een waardigge paddo vervanger ervaren dus veel verschil zal er niet zijn.

Ik heb verschillende keren paddo's en LSD gecombineerd en dit is me altijd heel goed bevallen. Ik raad aan om te beginnen met de truffels en ongeveer een uur na de eerste effecten de LSD te nemen. Zo heb ik in de combi paddo's + LSD altijd de goede/fijne kanten van beide trips ervaren, en geen van de irritante. Zie het als een hele heldere paddo trip met fractals.

Nibiru

Bewuste gebruiker
graag gebruik ik er mdma bij,

ben wel een ervaren tripper, en doe altijd graag mdma bij me LSD of paddo's,

Kan dit gecombineerd ook?

Truffels + LSD + Mdma?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Nibiru zei:
graag gebruik ik er mdma bij,

ben wel een ervaren tripper, en doe altijd graag mdma bij me LSD of paddo's,

Kan dit gecombineerd ook?

Truffels + LSD + Mdma?

Mja daar zou niks mis mee moeten zijn. In de vele soorten cocktails die ik gemaakt heb zat die er ongetwijfeld ook wel tussen. Misschien de mdma voor na de piek bewaren.

Atropa

Bewuste gebruiker
Psilocybine + LSD is echt een diepgaande combi vind ik, ze fuseren uiteindelijk met elkaar in harmonie, de paddo's zullen zeker in het begin de boventoon voeren. Een psychologische trip heb ik hier van gehad, allerlei gedachten uit me verleden kwamen opwaaien, alles leek samen te komen. De innerlijke after glow houd echt lang aan van deze combi, en de dagen erna merkte ik nog hoe fijn het was.

Ik had overigens 2 gram gedroogde cubensis en 125 ug LSD, de volgende keer neem ik meer maar zou laag gedoseerd beginnen want het is iets nieuws wat je probeert. Met name het begin was ik nerveus want het ene moment voelde ik me wat scherper/actiever door de acid, en dan weer dat slaperige uitgedropen energie gevoel van paddo's, dit komt uiteindelijk heel fijn samen nadat de acid goed op gang is gekomen. LSD heeft duidelijk een langere aanlooptijd nodig, en ik had het alle twee zo goed als op hetzelfde moment ingenomen.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Ik denk dat je dan wel goed uit je dak gaat.

Dat is dan heeeeel mooi :hearteyes:

Het is voor tijdens oud en nieuw..
Kan niet mooier

Ik zal zeker even een tripreportje schrijven als het lukt, of even zeggen hoe het geweest is haha.

Bedankt voor jullie mening!

Bovenaan