Le Duc
Belezen gebruiker
Trip report 20 september 2022 6APB
leestijd 15 minuten
leestijd 15 minuten
6-APB wekte maanden terug mijn interesse en na goed onderzoek lijkt een drugsdag met dit goedje interessant. Vriendin X raakte langzaam enthousiast met mij, al was de Drugslabvideo beangstigend: Bastiaan gaat vrij hard en zijn tweedaagse kater kwam verschrikkelijk over.
Na het lezen van voldoende trip reports en officiële kanalen weet ik welke hoeveelheid ik wil gebruiken en het is duidelijk hoe Vriendin X en ik de dag ongeveer kunnen inschatten. Hier volgt mijn trip report met conclusie. Veel plezier!
T- minus 00:30
Vriendin X neemt in pilvorm 80mg 6APB. Een paar flinke slokken water verder, weet ze zeker dat de pil goed zijn ding kan doen. De come up en onset schat ze lang in, waardoor ze denkt veel tijd te hebben tot ze iets gaat voelen. De reden waarom Vriendin X eerder inneemt, is omdat ze later gegeten heeft dan ik, waardoor we vermoeden dat de come up en onset langer gaan duren. Vriendin X besluit te gaan douchen.
T – 0:00
Ik speel schaak op mijn laptop en ik voel me rustig. We vinden het allebei fijn om nu even wat tijd voor onszelf te hebben. Ik neem 100mg 6APB in. Bij de eerste slok krijg ik de pil niet weg, het kleeft zich vast aan mijn tong en valt direct uit elkaar. Een chemische, diep metalige smaak treft me. Snel gooi ik het hele glas water naar binnen en het spul is weg.
T – 00:45
Ik luister naar de radio en ik speel meer schaak: ik verlies twee potjes en ik win er drie. Redelijk gelukzalig voel ik me langzaam slomer worden. Vriendin X komt naar beneden en ze is heel tevreden. Ze had haar tijd alleen duidelijk nodig en ze zegt dat ze zichzelf goed verzorgd heeft. Ik stel me zo voor dat ze elke mogelijke creme en douchegel gebruikt heeft. Ook klinkt het alsof ze al langzaam veranderingen in haar lichaam merkt, waardoor ze nog meer geniet van haar douchepartij.
T – 01:15
Mijn slome gevoel zet door, ik geeuw doorlopend. Vriendin X had het briljante idee om memory te spelen, hier ben ik altijd al matig mee, maar nu ben ik te traag om überhaupt soepel te denken, laat staan om competitief te zijn, frustrerend. Vriendin X zet thee, de eerste van velen. Ik kan niets anders bedenken dan op de bank te ploffen. Ik draai op mijn buik en ik kan het licht niet aan, ik sluit mijn ogen. Dit zag ik niet aankomen, ergens had ik mezelf actiever verwacht, dus het kost me wat moeite om te accepteren dat deze sloomheid is wat het is. Mijn zicht begint wat te trillen, de vloer lijkt scheef.
Beide ervaringen we grote schommelingen in het ervaren van warmte en koude.
T – 01:30
Vriendin X is nog een stuk actiever dan ik, maar ze komt na het theezetten naast me liggen. Dat voelt als het enige juiste. Heel zacht voelen de aanrakingen en Vriendin X heeft veel praatzin. Ik ben nog steeds sloom en ik vind het heerlijk dat Vriendin X veel praat. We praten lang over haar ex en later over mijn exen. Dat voelt intiem en open. Ondertussen laten we elkaar niet los.
T – 02:00
Ik ga plassen, mijn plas is volledig doorzichtig. Ik drink veel en ik krijg de plasprikkels nog prima door. Ik kom terug de kamer binnen en ik zie Vriendin X niet. Vogelgeluiden klinken luid, ik zie dat de deur openstaat. ‘Wat een briljant idee!’, denk ik enthousiast, ‘buiten kan niet anders dan dé plek zijn’. Vol goede moed stap ik naar buiten en de natuur is overweldigend. De zon brandt warm op mijn huid, de wind streelt me en de kleuren voelen scherp.
We gaan op kussens tegen de muur zitten en we eten aardbeien en appels en uiteraard is er weer thee. Het fruit smaakt goed, ik heb voldoende speeksel in mijn mond en ik heb ook zin om te eten.
Vriendin X en ik praten weer veel en het gesprek gaat de diepte in. Ik ben me niet bewust van tijd. Af en toe sta ik op om met blote voeten over het gras te lopen.
T – 03:00
Binnen zetten we rustige muziek op, we drinken weer thee en onze praatzin is grotendeels verdwenen. Ik voel me goed, ik heb nu door dat het langzame niet weg zal gaan, dus ik accepteer het en het is goed. Mijn gedachten gaan net zo langzaam als mijn lichaam, die synergy is bijzonder prettig.
We knuffelen veel, we strelen elkaars armen en rug en ik heb een grote grijns op mijn gezicht. Telkens als ik in haar ogen kijk, dan lach ik gelukzalig naar haar.
Ik controleer af en toe mijn hartslag, mijn hartslag komt niet hoger dan 115 vandaag, en vaak genoeg kwam ik richting de 50, waar voor mij rond de 40 gebruikelijk is. Acceptabel comfortabel.
T – 03:30
Ik word opgewonden van het slome zoenen en knuffelen. Vriendin X gaat hierin mee. Plots zijn we naakt en we schrikken haast van hoe fijn onze naakte lichamen op elkaar aanvoelen. Ik verwen Vriendin X en hoewel ze niet in een diepe staat van geildheid beland, is het wel heerlijk voor beide. Het voelt raar om wild te zijn, alles verloopt rustig. Ik glijd bij haar naar binnen en ik heb nog nooit zoveel zachtheid gevoeld. Jammer genoeg kon ik geen echte stijve krijgen en in combinatie met sloomheid is daadwerkelijke seks ondoenlijk voor mij. Ik bef Vriendin X heel rustig en ze bereikt een hoogtepunt, maar het is meer een middelpunt. Ik voel haar orgasme van binnen duidelijker dan hoe Vriendin X het zelf voelt.
Ik ben niet aan het kaakschaatsen, maar ik besluit wel de lollies open te maken. Gretig zuigend verwerk ik er een aantal in recordtijd.
T – 04:00
Het knuffelen gaat weer door, we moeten elkaar blijven aanraken en zoenen. Vriendin X wordt langzaam onrustig, ze voelt dat ze scherp is en ze heeft het gevoel dat haar piek over is. Ik ben duidelijk minder energiek, al begrijp ik af en toe haar gevoel van dat ‘het over is’. Toch voel ik ook dat dat gevoel niet kan kloppen, omdat al bij al het totale gevoel enorm constant is. Vriendin X zegt dat ze de 6APB heel stuurbaar vindt en dat ze daarom wat met haar energie wil. We spreken af dat ik ga douchen en dat we daarna in het bos gaan wandelen.
T – 4:20
De douche is heerlijk. Het geluid is fijn, het alleen zijn begint fijn en het warme water slaat fijn op mijn lichaam. Al snel krijg ik door dat mijn brein heel snel werkt, ik ben enorm in gesprek met mezelf en ik vind het alleen zijn toch niet prettig. Ik voel me schoon, maar alleen, dus ik maak haast en ren naar beneden. Vriendin X wil ook snel even douchen en ze belooft me dat we daarna het bos ingaan.
Ik krijg honger en besluit iets meer en zwaarders te eten dan alleen fruit. Binnen no time schrans ik vier boterhammen naar binnen. Al snel voel ik dat dit sterk op mijn buik drukt. Het is niet direct buikpijn, maar meer een vol gevoel in combinatie van het gevoel dat je hebt na een buikspiertraining. Dat gevoel blijft de rest van de dag.
T – 04:30
Vriendin X doucht snel en in een minuut staan we buiten. De kleuren groen zijn fel en vrolijk. Vriendin X straalt een enorme zelfverzekerdheid en een vorm van teleurgesteldheid uit. Ze zegt dat ze volledig nuchter is. Dat vind ik heel jammer om te horen, want ik weet zeker dat ik er nog heel lekker inzit en ik heb het verlangen om dat gevoel te delen.
Ondertussen loop ik, maar eigenlijk zweef ik. Mijn voeten raken de aarde, maar het lijkt een maanwandeling. Op dat moment spreekt Vriendin X dat uit en ik voel zoveel herkenning dat ik dolgelukkig ben. Nuchtere Vriendin X vind ik geen leuk idee, maar omdat we nu toch samen zwevende voeten hebben, vinden we weer een leuke overeenkomst. Ik kan de wereld prima scherp zien, maar het kost tijd om te focussen en om scherp te stellen.
In het bos komen we af en toe mensen met honden tegen en ik voel dat ik hier normaal genoeg op reageer. Alleen mijn wilde lolliegesabbel is een dikke hint dat er iets gaande is.
Tijdens het wandelen zijn we heel stil. Ik kan niet bedenken waar we het over kunnen hebben. Vriendin X zegt dat ze hetzelfde heeft, alsof we alles al hebben besproken. Ik vind de stilte stom.
T – 04:45
Ik word snel moe tijdens het wandelen. We gaan op een houten balk zitten en we vinden weer een gespreksonderwerp: we praten over onze geschiedenis, onze bijzondere ontmoeting en alle avonturen die we hebben beleefd. We praten bedachtzaam en we lachen zachtjes bij alle herinneringen.
T – 05:00
Thuis drinken we weer thee en we nestelen ons op de bank. Het voelt prettig dat Vriendin X weer rustig wordt en ik heb het gevoel dat ze gewoon weer prima in de drugssfeer zit. Onze lichamen zijn nog steeds enorm zacht. Alle aanrakingen voelen als strelingen en we voelen elkaar precies aan. Af en toe kletsen we wat, maar voornamelijk zijn we stil. Alles is rustig.
We zoenen en tongen oneindig veel. Vriendin X merkt het op: ‘volgens mij hebben we nog nooit zoveel gezoend op een dag.’ Het maakt mij niet uit, als het maar niet stopt. Laat het echt alsjeblieft niet stoppen wat er nu is.
T – 07:30
Langzaam krijg ik een voorzichtige hoofdpijn. Mijn hoofd is warm, de hoofdpijn lijkt eerder van buiten naar binnen dan van binnen naar buiten te komen. Het is een goed teken om te beseffen dat ik mijn lichaam en geest wel aan het uitputten ben, ook al voelt het door de rustige vibe niet direct zo.
T – 08:00
Voordat we er erg in hebben, hebben we seks. Net als de eerste keer is Vriendin X wat minder sensitief daar beneden. Bij mij is het anders, wanneer ze me pijpt heb ik zo’n gevoelige eikel, wat te vergelijken is met hoe het voelt nadat ik ben klaargekomen. Nog steeds word ik niet keihard, maar wel kunnen we even seksen. Net zoals de hele tijd alles zo voelt, voelt ook dit weer enorm zacht. Onze lichamen zijn perfect voor elkaar gemaakt.
We maken een selfie, we hebben een warm, rood voorhoofd en mijn oogleden hangen zwaar. Beide hebben we flinke pupillen.
We dansen ergens nog een paar minuten op de muziek, die al die tijd aanstaat. Het is rustige muziek en ik heb de hele dag geen behoefte gehad aan opzwepende tonen.
Het zoenen is absurd lekker. Ik moet om de twee tongzoenen stoppen en ik moet telkens lachen. Ik probeer het uit te leggen aan Vriendin X: ‘ik kan de lekkerheid fysiek niet bijhouden’.
Ik begin vermoeid te raken, en hongerig.
T – 09:15
We maken groentewraps en die eten we met smaak op. Het is top dat eten gewoon normaal smaakt. Mijn maag is nog steeds gevoelig, maar de wraps veranderen niets ten slechte. Het is juist heerlijk om iets stevigs te eten. Mijn hoofd is zweverig, heel fijn en toch ook een beetje hoofdpijnerig, maar niet storend. Met LSD krijg ik na verloop van tijd het idee dat alles ‘zo ontzettend veel is’, maar dat is nu zeker niet gaande.
T – 10:15
Het eten begint te zakken en we willen iets doen zonder iets te hoeven doen. Film kijken dus. Netflix komt onmogelijk over, veel te veel actie en drama. Totdat de cursor over de trailer van Shrek schuift. We kijken elkaar aan, beginnen hard te lachen, we schurken tegen elkaar aan: Schrek it is. Grinnekend en tot rust komend zakken we steeds dieper weg in de bank.
Nog altijd heb ik hetzelfde gevoel als tijdens de hele trip: rust, scherpte, zen, zachte gelukzaligheid.
T – 11:30
Vriendin X zit tegen haar slaap aan en ik merk dat als ik mijn ogen sluit, slapen ook tot de mogelijkheden behoort. Ook heb ik het idee dat als ik wakker zou blijven, het drugsgevoel ook nog lang hetzelfde zal blijven.
In bed ben ik bang dat ik toch nog lang wakker zal liggen, maar uiteindelijk ben ik snel vertrokken wanneer ik in bed lig.
T – 18:00
Ik word dromerig wakker en ik heb eigenlijk best goed geslapen. Doordat ik bang ben voor een stevige drugskater, scan ik heel voorzichtig de signalen van mijn lichaam. Het enige wat me opvalt is spierpijn in mijn nek en dezelfde lichte hoofdpijn die ik gisteren tijdens de trip al had. Het is niet dat ik zin heb om hard te sporten vandaag, maar ik heb wel zin om dingen te ondernemen.
T – 20:00
Vriendin X is ook wakker en onze lichamen vinden elkaar weer. Tijdens de seks heb ik het gevoel alsof mijn lul geen signalen doorgeeft aan mijn hersenen, al het gevoel concentreert zich in mijn lul. Extreem sensitief.
T – 30:00
De dag verloopt uitermate soepel. Ik kan alles doen wat ik moet doen, niks staat me tegen, niets brengt me van mijn stuk. Ik voel me prima, ik ben gezellig. De hoofdpijn is bijna weg en ik weet zeker dat na de komende nacht dit verdwenen zal zijn. Alleen als ik iets fanatieker beweeg dan wandelen, dan schiet mijn hartslag flink omhoog en voel ik dat ik weinig fysieke belasting aankan. Gedurende de dag viel wel op dat ik af en toe verwijde pupillen had.
Conclusie:
Het ligt voor de hand om 6APB te vergelijken met andere drugs, maar dat vind ik nu te makkelijk.
De ruste, zachte sfeer tijden de hele trip viel op. Ik was helder en snapte alles prima, maar had niet de behoefte om veel te doen. Het duurde 12 uur en het was enorm constant. Kunnen eten en drinken met smaak was een prettige bijkomstigheid, geen heftige hartslag en geen heftig kaakschaatsen. De kater was er nauwelijks en kwam ook niet dagen later. Ik kon prima slapen.
Het is een sociale en fysieke drug: in het begin wilde en kon ik praten, later wisselde dat in voor fysieke drang, om samen te zijn en huid te voelen. Ik zie mezelf deze drug niet snel alleen doen.
De come up maakte me sloom, en dat slome gevoel werd wel iets minder gelukkig. Na een uur merkte ik de eerste verschijnselen en een kwartier later moest ik echt even liggen, vanaf dat moment wist ik dat het echt begonnen was.
Op de lichte hoofdpijn na, mijn buik die ergens wel aangaf dat ik daar niet te gek mee moest doen, heb ik totaal geen nadelige zaken te melden over 6APB. Ik ben nieuwsgierig naar een hogere dosis, maar ook naar een lagere dosis. Bij welke dosering kom ik meer in een feeststemming en heb ik meer energie om ondernemend te zijn? De eerste keer was een uitstekende ervaring voor mij (en Vriendin X).