6-APB dosering

roberini

Newbie
Hallo dames/heren,

Met oud en nieuw ben ik van plan 6-APB te gaan gebruiken voor de eerste keer.
Dit mede omdat ik het effect van XTC waardeer, maar ik relatief kort space als ik het vergelijk met leeftijdgenoten/vrienden.
Ik heb pellets van 125 mg en wil het sowieso op max. 1 pil houden.
Nou zit ik te twijfelen tussen beginnen met een halfje en later bijdoseren met een halfje.
Aangezien het 125 mg pellets zijn is een halfje maar ongeveer 60 mg, wat een tamelijk lichte dosis is. Ik vraag me af, als ik dan bijdoseer, wat er dan gebeurt met het effect. Wordt dit erg versterkt, of begint het gewoon bij begin af aan en zal ik dus langer spacen? Ik wil namelijk niet de hele avond met een net niet gevoel lopen.
En als ik in één keer een hele pil naar binnen gooi, en ik ga eventueel te hard, is dit te hard gaan hetzelfde als bij XTC of verschilt dit heel erg?
Ik ben 17 en mijn gewicht is ergens tussen de 75 en 80 kg. De setting zal in een huis bij een vriend zijn, vervolgens een stukje fietsen en daarna een feestje bij iemand thuis. Hierdoor is het mogelijk dat ik even naar buiten kan gaan als ik te hard zou gaan.

Groeten,
Roberini

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey, ik heb nu weinig tijd maar had je al wat reports gelezen erover? Dan heb je een idee van de dosering die men gebruikt.

Hieronder 2 reports erover.

viewtopic.php?f=37&t=41736
viewtopic.php?f=21&t=41292

Met het bij-doseren zoals je zegt geld meestal dat je dat binnen een x aantal uur moet doen om de werking te versterken(weet niet exact hoelang dat is met 6-APB), als je te lang wacht zal alleen het effect langer aanhouden (correct me if I'm wrong)

Veel plezier toegewenst & de beste wensen voor 2013 :beer:

roberini

Newbie
25tolife zei:
Hey, ik heb nu weinig tijd maar had je al wat reports gelezen erover? Dan heb je een idee van de dosering die men gebruikt.

Hieronder 2 reports erover.

viewtopic.php?f=21&t=41292
viewtopic.php?f=21&t=41621

Het eerste linkje is een linkje naar dit topic, haha!
Ik heb inderdaad enkele reports gelezen, en zie dat dit nogal per persoon verschilt, dat de ene begint met een halve en dan bijdoseren, terwijl de ander in een keer 1 pil erin mikt. Vandaar de vraag.

25tolife zei:
Met het bij-doseren zoals je zegt geld meestal dat je dat binnen een x aantal uur moet doen om de werking te versterken(weet niet exact hoelang dat is met 6-APB), als je te lang wacht zal alleen het effect langer aanhouden (correct me if I'm wrong)

Bij XTC doseer je meestal bij net na of op het hoogtepunt, maar aangezien 6-APB niet echt één hoogtepunt heeft, wanneer moet ik dan bijdoseren? Zou iemand die dit spul al eerder heeft gebruikt hier antwoord op kunnen geven? B.v.d.

25tolife zei:
Veel plezier toegewenst & de beste wensen voor 2013 :beer:

Dankje, jij ook :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Oops heb even de link verandert naar het report wat ik bedoelde maar goed je hebt het al gelezen zie ik :)

Er is vast wel iemand die je daar duidelijke info over kan geven!

Greets!

Canis

Newbie
Ah leuk, mijn eigen tripreports geciteerd!:P

Neem absoluut NIET bij. Je bent dan echt té lang wakker. Neem er een voor het feestje en je gaat de hele avond goed. Het is geen XTC dus hanteer ook niet hetzelfde schema qua inname. Ik ga 6-apb of 4-fa vanavond nemen. Maar als ik 6-apb pak doe ik dat een half uur voor ik naar een feestje ga. Dan is de come-up ongeveer als je naar binnen gaat.

Have fun! :wink:

roberini

Newbie
Canis zei:
Ah leuk, mijn eigen tripreports geciteerd!:P

Neem absoluut NIET bij. Je bent dan echt té lang wakker. Neem er een voor het feestje en je gaat de hele avond goed. Het is geen XTC dus hanteer ook niet hetzelfde schema qua inname. Ik ga 6-apb of 4-fa vanavond nemen. Maar als ik 6-apb pak doe ik dat een half uur voor ik naar een feestje ga. Dan is de come-up ongeveer als je naar binnen gaat.

Have fun! :wink:

Die pellets zijn 125mg. Ookal weeg ik niet te licht, zal dit niet een te heftige ervaring worden aangezien ik vrij weinig ervaring met heb uppers?

Canis

Newbie
Als je al eens x op hebt is het makkelijk te handelen. De pil komt geleidelijk op. Het is niet zo dat je ineens strak staat. 125mg was voor een vriendinnetje van mij genoeg om te spacen terwijl ik zelf vooral energie had. Ik denk dat je die 125mg makkelijk kan nemen en een topavond hebt. Maar neem absoluut niets anders in.

On a sidenote waar ga je heen? Misschien kom je me wel tegen:P.

roberini

Newbie
Canis zei:
Als je al eens x op hebt is het makkelijk te handelen. De pil komt geleidelijk op. Het is niet zo dat je ineens strak staat. 125mg was voor een vriendinnetje van mij genoeg om te spacen terwijl ik zelf vooral energie had. Ik denk dat je die 125mg makkelijk kan nemen en een topavond hebt. Maar neem absoluut niets anders in.

On a sidenote waar ga je heen? Misschien kom je me wel tegen:P.

Ben toch wel voorzichtig met dit spul dus misschien neem ik driekwart in plaats van een hele, ik zie het vanavond nog wel. Toch heb ik er ongelofelijk veel zin in, dus daar zal het niet aan liggen.

Ik betwijfel het dat ik je tegenkom trouwens, ga eerst met vrienden bij iemand thuis chillen en vervolgens naar een huisfeestje. Tenzij ik je daar tegen kom, zou kunnen :grin:

Bovenaan