6-APB+2C-B

Bowserman

Experimenterende gebruiker
Ghehe ben ik weer wat betreft de 6-APB combo..

De keuze voor zaterdag (Landjuweel btw.) is gevallen op de combo 6-APB gevolgd door 2C-B. Iemand hier die daar (een goede) ervaring mee heeft?

Ben van plan de 2C-B te droppen tijdens de 6-APB comedown (niet direct na de piek maar 1 of 2 uur erna). Ik neem een vrij milde dosis 2C-B want hoef niet de ballen uit m'n broek te trippen en zo geeft de 2C-B als het goed is ook meer energie dan bij een hogere dosis.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Klinkt goed! Ik zou wel de 2C-B innemen voordat je gaat crashen. Nu is dat gelukkig met 6-APB niet zo heel erg het geval vlak na de piek. Dus ja, sounds great.

Schrijf je een reportje? Ik ben wel benieuwd 👍

Bowserman

Experimenterende gebruiker
Klinkt goed! Ik zou wel de 2C-B innemen voordat je gaat crashen. Nu is dat gelukkig met 6-APB niet zo heel erg het geval vlak na de piek. Dus ja, sounds great.

Schrijf je een reportje? Ik ben wel benieuwd 👍
Bij 6-APB is de comedown inderdaad een stuk meer vergevingsgezind en trager dan bij bijv. MDMA, ik ervaar niet direct een crash. Maar misschien dat het innemen van de 2C-B direct na de piek van de 6-APB wel een goeie is gezien de werkingsduur van 2C-B.. Ik ga kijken wat goed voelt in het moment! En zal laten weten hoe het was, al ben ik geen koning trip-report schrijven haha...

Bovenaan