• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

5mapb live

benzzzy

Badass junkie
Achtergrond man 20 90kg 180cm

Ervaring met gabaa/b agonisten klassieke stimulanten (releases en inhibitors) empactogenen psychedelica dissociative cannabinoïds en meerde psychiatrische medicijnen lol.

Wat 5mapb liquid 5ml 130mg
Verdunt in 95ml water geschud en 70ml tot me genomen.

0:10 eerste hint.
0. 20 voel me wwn beetje warm denk ik?
0:45 begon me een beetje warm te voelen dus heb mijn kleren uitgedaan en de douche in gesprongen waar ik nu zit lol.

Ogen voelen mdma achtig als dat logisch klinkt bruxism en miadrysis aanwezig.

Zeker drank om te praten met mensen zoals je kan zien lol.

01:10 nu ong dit aan het typen voel me lekker nog steeds in de douche lol.
Denkt dat ik maar eensnoemand ga hellen nu.

Tot zo 😳
(7 uur lange aftrek sessie).

+8:50 best leuke drug!

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Wat 5mapb liquid 5ml 130mg. Verdunt in 95ml water geschud en 70ml tot me genomen.
Ik snap hier niks van, hoeveel heb je nu precies genomen?

Altijd leuk live reports, alleen ben ik er altijd te laat voor. Pas je wel op met bijnemen, het kan even duren met dit spul. Dan slaat het plotseling in als een honkbalknuppel.

Waar woon je? Je zegt 01:10 op 50 minuten geleden maar het is hier pas 00:05. Zit je in het buitenland?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Altijd leuk live reports, alleen ben ik er altijd te laat voor. Pas je wel op met bijnemen, het kan even duren met dit spul. Dan slaat het plotseling in als een honkbalknuppel.

Waar woon je? Je zegt 01:10 op 50 minuten geleden maar het is hier pas 00:05. Zit je in het buitenland?

Bedoelt hij niet 1 uur en 10 minuten na inname?

Zelf nog geen ervaring met 5-MAPB, wel benieuwd naar de verschillen met MDMA en andere analogen.

benzzzy

Badass junkie

De 5ml heb ik aamgelecht met 95ml water wat samen op 100ml komt.

Get buisje be ate 130mg.
Als er 130mg op 100ml zit dan heb je 1.3mg/ml

Dus ong 90mg.

Bovenaan