500mg

Floris

Newbie
Hey,

Ik heb laast van iemand een halfje MDMA kristallen gekocht. Het leek mij wel een beetje veel maar ik was in de veronderstelling dat hij een halve dosis bedoelde. Ik heb het in 2x ingenomen met c.a. een uur er tussen en nadat ik alles had ingenomen voelde ik mijn handen en later ook armen en benen tintelen alsof er bubbeltjes in mijn bloed zaten. Ik kon niet meer stoppen met bewegen. Verder voelde ik mij niet slecht en heb me best vermaakt. De volgende dag voelde ik het effect nog steeds al was het wel sterk afgenomen. Toen in de gast die het mij verkocht had weer tegen kwam vertelde hij mij dat het geen halve portie was maar een halve gram.

De dagen er na merkte ik dat mijn concentratie vermogen ernstig was afgenomen. Zo vond ik mijzelf voor een stoplicht wat al een paar keer op groen gestaan had te wachten en meer van dat soort sukkelige dingetjes. Verder merk ik dat ik snel moe ben, veel slaap en behoorlijk verknipte dromen heb over wat er tijdens het feest gebeurd is. (wat in het echt niet zo heel bijzonder was)

Wat ik mij af vraag is:

In hoe verre hersteld mijn klaarblijkelijk nog al in de war zijnde grijze massa zich weer en hoe lang kan dat gaan duren.

Misschien zijn er andere mensen met soort gelijke ervaringen of die hier meer van weten die mij hier wat over kunnen vertellen.

Groet,
Floris

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Wat is laatst? Hoelang geleden? Normaal duurt dit hooguit 2 dagen ofzo, dus als het een paar dagen geleden was zal het vanzelf over gaan.. Zoniet is er toch echt wat mis en moet je denk ik ff langs de huisarts?

:wave:

Trouwens, het zijn geen sterke kristallen, als je 250mg dropt en na een uur nog 250mg, en het zouden pure kristallen zijn, mag je denk ik met een hartaanval naar het ziekenhuis gaan, er zijn mensen die zoveel wel aankunnen maar 500mg pure MDMA in 1 uur, dan vlieg je ondertussen wel naar mars :beer:

J86

Bewuste gebruiker
Nou ja een hartaanval .. :P
Het is wel vrij veel ja, je zal er wel keihard op gaan dan.

Maar serieus je neemt toch niet zomaar wat in zonder dat je zeker weet wat en hoeveel het is?
Als iemand je 2 buisjes ghb geeft en hij zegt dit is 1 portie, neem je het dan ook zo in? :confused:

After effects kan je altijd hebben.. zeker als je geen voedingssupplementen gebruikt om de klap op te vangen. Gaat wel weer over

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb wel eens 500 mg op een feest er doorheen gedrukt, maar zeker niet binnen een uur.. Over een avond van 12~ uur of zo verspreid.. Dus ik denk niet dat het blijvende schade is, hoogstens dat je een week erna flink gaar bent.

tomz0r

Badass junkie
Het ergste herstelt zich binnen vrij korte tijd weer.
Probeer een potje 5-htp en vitamine C 1000 mg te halen.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
bij mij is het wel iets dat in kleine mate terugkomt als ik scheef ben.
Als ik harddrugs neem en tussendoor veel paf blijven die effecten altijd wat hangen.
scheef zijn wordt daarom steeds psychedelischer
heeft niemand anders dit?

Floris

Newbie
Thanx voor het advies en de gerust stellede woorden. Het is intussen 5 dagen geleden en ik voel mij al weer een stuk beter. Gister had ik 4 biertjes op en kreeg toen wel weer het gevoel dat ik maar beter even kon gaan liggen… dus het is nog niet helemaal zo als het hoort. Voorlopig maar even wat rustig aan doen :confused:.

Wat Vitamine C betreft dat zal verklaren waarom ik zo een enorme zin in sinaasappels had en in tussen ook al een netje en een paar pakken sap op heb in de afgelopen dagen. Op die avond zelf had ik trouwens ook al meer als een half pak van dat cool best verse sap op :grin: .

Voor de zekerheid had ik op die avond maar 2 zakjes gekocht omdat ik in de veronderstelling was dat het om halve porties ging i.p.v. halve grammen. Beter dat ik dat 2e zakje onaangebroken gelaten had anders had ik idd wel een hartaanval kunnen hebben of zo. Intussen heb ik het spul aan een Marquis test onderworpen. De kristallen die qua kleur en textuur wat weg hadden van suiker kristallen (al was de vorm meer als die van kwarts kristallen) kleurden de test vloeistof bijna meteen paars/zwart. Wat op de aanwezigheid van een xtc-achtige substantie zou moeten wijzen. Ook kwamen er gas bubbeltjes vrij wat op de aanwezigheid van een DXM-achtige stof zou moeten wijzen.

Wat de hoeveelheid betreft.. ja ik had het ook eigenlijk wel kunnen weten als ik er een bommetje dat al groter is als een pil maak terwijl een pil nooit puur kan zijn. Wat 2 buisjes GHB betreft… juist dat is dus precies wat ik bedoel. Hoe groot is 1 buisje en tot hoe ver gevuld… kunnen makkelijk misverstanden over ontstaan als twee mensen het niet over de zelfde buisjes hebben.

Gr,
Floris

Memmûm

Belezen gebruiker
Ik had afgelopen weekend 133 mg + 2 pillen van zo'n 65 mg genomen, en ik ging K.O. met klappertanden en rillingen en zo. Mooi dat je op 500 zo bent gegaan, al kan ik het bij mezelf niet voorstellen.

Misschien speelt trouwens mee dat ik 2 bekers mescalinecactus had gedronken 6 uur ervoor maar goed

Floris

Newbie
Intussen bijna een jaar later, Ik heb nog wel eens een pil genomen maar dat zal hoog uit 2 tot 3 x geweest zijn. De MDMA heeft voor zover ik het kan beoordelen nog wel degelijk een staartje. Het effect van de MDMA komt vooral als ik in een soortgelijke omgeving ben zo af en toe terug. Het is dan niet dat ik normaal blij ben maar echt dat specifieke universele gevoel van liefde dat ik alleen zo voelde met MDMA dat dan weer vol naar boven komt en uren aanhoud. Als of ik een goeie pil genomen heb. Het is intussen zeker 7 maanden geleden dat ik MDMA of een “XTC” pil genomen heb en ik ben het ondanks de goede ervaring niet van plan in de nabije toekomst nog eens te nemen :wave:

L

Lid 6909

Gast
Memmûm zei:
Ik had afgelopen weekend 133 mg + 2 pillen van zo'n 65 mg genomen, en ik ging K.O. met klappertanden en rillingen en zo. Mooi dat je op 500 zo bent gegaan, al kan ik het bij mezelf niet voorstellen.

Misschien speelt trouwens mee dat ik 2 bekers mescalinecactus had gedronken 6 uur ervoor maar goed
::mierenneuken modus::
Het is ook geen 500mg heah.
De maximale zuiverheid van MDMA is 84% dus maximaal was het 420mg MDMA

Peace!

Beanhead

Badass junkie
gNuxx zei:
Memmûm zei:

::mierenneuken modus::
Het is ook geen 500mg heah.
De maximale zuiverheid van MDMA is 84% dus maximaal was het 420mg MDMA

Peace!

Hij had het toch over kristal? Kan dat ook niet 100% zuiver zijn dan?

pascal828

Badass junkie
Beanhead zei:
Hij had het toch over kristal? Kan dat ook niet 100% zuiver zijn dan?

MDMA in het algemeen kan hooguit 84,13% zuiver zijn. Niet meer.

OT: Was dit je eerste keer mdma? of eerste keer mdma kristallen, want denk je echt dat een halve gram in 1 zo'n pil past? samen met alle stoffen, zoals het bindmiddel?

Bovenaan