• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

5 apd eerste x

Beelemir

Newbie
Deze week van een vriend een 200 mg 5 apd gekregen dus vanavond een lichte test run :grin:

Om 19u een 40 mg in een rizla geduwd en als een bommetje naar binnen gespeeld. Ik had gelezen dat de upset langkon duren dus ben ik rustig filmpje gaan kijken.

Na ongeveer 20:30 eerste effecten merkbaar maar allemaal heel subtiel ik ben wel een beetje onrustig en men hard gaat wat sneller maar dat heb ik met mdma ook met de upset. Ook een beetje last van darmen en maag.

Om 22u was er nog geen versterking gekomen dus ik dacht laat ik maar in bed kruipen de dosis was wss niet hoog genoeg. Maar omdat je zoveel over de lange upset leest ook niet bijgedoseerd.Wel nog een kwart van een tabletje flubromazepam genomen om beter in slaap te raken dacht ik dan..

Om 22u30 voelde ik onverwachts echt de piek komen en die voelde zalig. Direct opgestaan zeteltje in onder dekentje muziek beginnen luisteren en relaxen. Het komt echt hard in de buurt van mdma enkel zo het spacey gevoel mis ik. bodyload is hetzelfde als mdma. En ik heb ook altijd zo een verschrikkelijk nood om me op een warm plekje in te duffelen lekker warm. :hearteyes:

Om 00.00 nog eens 30 Mg bijgedoseerd en de rest is voor een toekomstig experiment.

Nu 02.00 slaagt de 30 Mg ook in en ga ik verder uitspacen :hearteyes: ik mis wel het echte spacey effect dat mdma je geeft moeilijk uit te leggen. En kan ook aan de lage dosissen liggen.. maar voor de rest supper ervaring.

Typen is moeilijk gelijk op mdma maar wou dit toch even delen :)
Ik post morgen of in de loop van de week wel hoe de comedown was.

Beelemir

Newbie
Re: 5 apb eerste x

Hoi,Ben hier toch 2 dagen serieus brak van geweest. Eten was zaterdag geforceerd maar zondag ging alles redelijk binnen maar toch super brak.Met mdma heb ik wel wat langer last dan 2 dagen :grin: . Ik heb praktisch 2 dagen geslapen wat men vriendin niet zo leuk vond sommige zullen dit wel kennen :wink: . Gevolg momenteel klaarwakker ritme is om zeep en toch maar liever geen slaappil. Men lichaam wat gewoon laten recupereren veel fruit gegeten en soep gedronken zondag. Ook een vitamine c tablet en vers perst fruitsap. Desondanks altijd in slaap gevallen. Tegen het einde van de werking vrijdagnacht ook diaree gekregen en moeten overgeven. Ale slijmbraken want men maag was leeg. Ik kan wel niet 100 procent zeggen dat dit van de 5apb kwam aangezien ik tijdens het eten al raar gevoel had. Ik twijfel om dit niet meer te doen. Het gevoel was mild met die redelijk kleine testdosis maar toch echt de moeite. Moest er een volgende x komen direct 100 Mg zonder bijdoseren. Het goedje begint toch maar na 2 en half uur te werken. Wanneer je dan op je piek zit werkt dit gerust heel de nacht. Het werktye bij mij wel lichtjes en fijn uit waardoor ik dan uiteindelijk snel in slaap ben gevallen zonder hulp. Na 5uurtjes slaap was het heel wat minder. Beven geen honger geïrriteerd terwijl ik normaal wel een rustig persoon ben. Nadenken ging ook niet helder. Typische mdma kater die nu wel niet zo lang duurde. Daarmee dat ik nu ook wat twijfel om die hogere dosis testen. Als ik nu al zo heftig reageerde en 2 dagen plat lag? Ik kan tegen ziek zijn moe zijn allemaal geen probleem. Maar dit was zo een kater jullie kennen het wel gewoon warm liggen slapen en niet storen. Ik haat het echt als ik niet normaal functioneer kan denken die kater bah..alcohol kater is er zelfs niets tegen.Ik weet dat dit er bij hoort. Verschil is die 2x int jaar dat Ik mdma doe als het al geen 1x is heb Ik altijd iets gehad van wow het is het waart geweest . Nu had Ik dat echt niet alhoewel Ik het leuk vond. Het was de kater niet waart. Mss door de lage dosis.... Alle sinds nog iets om over na te denken. Ik heb ook nog 5 mapb gekregen een 80 mg dat is 1 dosis als Ik op erowid. Mss gew dat eens testen em de 5 apb de kast In tot Ik Iemand gelukkig maak. Hmmm dillema want het is maar 100mg. Advice altijd Welkom ook over die Verdomde kater. Nu eerst mijn lichaam een 3tal weken laten rusten. Want heb de laatste tijd wat veel getest 3mmc,synthacaine,5Apb,veel alcohol. Moet zien dat het geen gewoonte word. Alhoewel Ik alles redelijk vond zou Ik momenteel niets meer bestellen. Maar waar ik bij alles nee zou zeggen is die synthacaine toch het ding is dat me een redelijk verslavingsgevoel zou kunnen geven moest Ik dit veel doen en het gevaarlijk verslavend word. Maar Ik voel die dingen gelukkig aan+ heb nog veel te onderzoeken. 1plsd en 5 mapb staan het volgende op het lijstje buiten de hoge mee dosis apd waar Ik nog over twijfel.maar zeg het eerst men lichaam wa laten rusten. En zoals Ik al zei altijd advice welkom. En ps sorry voor de schrijffouten ondanks Ik wakker ben is het echt wel laat :) slaapwel

Beelemir

Newbie

Ja amai sorry... echt erg amai en had het echt ni door ze en zo nen uitleg :grin: mijn excuses.

Beelemir

Newbie

Ps: mensen die ook veel rc testen mogen me gerust toevoegen altijd leuk om met nieuwe mensen hierover te praten. :grin:

Bovenaan