• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4fmp

njirem

Belezen gebruiker
4fmp

18.45: Inname capsule.

19.15: Mijn handen beginnen wat klam aan te voelen, en ik kan wat prettige tintelingen waarnemen op mijn hoofd. Mijn benen voelen slap en mijn ogen voelen een beetje stoned.

19.50: Het effect sterkt nog niet echt aan, dus (een beetje teleurgesteld) neem ik de 2e capsule.

20.00: Ineens is het daar(zo is dat ironisch genoeg altijd als je net de 2e pakt). Het begint te suizen in mijn hoofd (niet vervelend) en het licht begint sterk te schitteren. Voel me uit evenwicht en ga lekker achter de pc zitten. Heerlijke rushes van gelukzaligheid schieten door me heen, de rook van mn sigaretten voelt zalig terwijl het net lijkt alsof ik niet inhaleer.

20.10: Alles wordt ineens nog intenser, elke cel van mijn lichaam bruist, ik zweef op de muziek en de emotie van binnen door die muziek is ongelooflijk! Ik heb het nummer wel 4 of 5 keer achter elkaar gedraaid en telkens opnieuw zat ik helemaal in de muziek.

20.20 Golven van energie komen nu ook opzetten. Elke handeling gaat razendsnel lijkt het, mijn ogen gaan van links naar recht, boven naar onder. Ik zet de tv aan om daarna ineens iets compleet anders te doen. Alles wat ik waarneem is eens bijzonder en supermooi en het uitproberen waard.

20.30 Denk dat de 2e nu inslaat, want ik space hem echt heel erg hard! Ik voel me alsof ik op een denkbeeldige weg zit waar ik overheen ren en alle obstakels vol intens genot en blijheid opzij schuif. Pupillencheck: SCHOTELS.

21.00: Ik zit heerlijk in mijn roes achter de computer, de golven van energie/euforie zijn sterk maar ik heb totaal geen behoefte om te lopen ofzo. Gewoon 'zijn' is al fantastisch. Heb een keiharde lachkick over dat filmpje in die show met een beller die verteld dat ie drugs op heeft en die presentator een hoofd vind hebben dat lijkt op een emmer met wormen.

21.15 Thee erbij, en maar roken, wat is dat vieze spul nu toch ineens lekker zeg :hearteyes:
Ik voel me echt zalig, lijkt op een hele goed wietsoort met een euforisch en helder tintje.

21.30: Alles is nu op volle sterkte, en ik kan ook hele lichte visuals waarnemen. Ben nu wel een beetje in de war omdat ik echt space, en het me ineens overkomt, de controle raak ik wat kwijt.

22.00 De rush begint wat te kalmeren, ik voel me weer een beetje aarden. Nog steeds heerlijk gevoel, maar nu anders.

22.30 De echte rush van het begin is over, en een weldadige ontspannen rust daalt in mij neer. Helemaal geen opgejaagd gevoel, ik ben gewoon wakker terwijl ik me ook heel erg stoned voel. Nog steeds dat gelukzalige erbij, prachtig!

22.45: Ik zet heet water op voor de thee, en wanneer ik het in mn kopje wil schenken blijkt daar thee in te zitten, en nog heet ook. Ik heb dus zojuist thee gezet, ingeschonken, op het aanrecht laten staan, een paar minuten vergeten en toen inees weer gedacht:'ik ga maar eens thee zetten' haha okkkk....? :grin:

23.00 Voel me moe en sloom, op een manier zoals je heerlijk wakker wordt op een zonnige dag en je nog eens lekker omdraaid omdat je niets hoeft te doen behalve chillen.

23.15 Het begint langzaam uit te werken, en wat ik nu een beetje voel, is een lekkere diepe ontspannenheid, met op de achtergrond een helder en energieke high. Dat dit gevoel mijn nachtrust nog wel ff zal verstoren laat mij besluiten een goede hasjjoint te draaien.

23.30: Ben nu ook high van de hasj en dit werkt helemaal perfect. Blijf nog lekker een paar uur chillen en blowen, dit voelt echt super lekker.

00.25 Zo ben nu ook knetterhigh van die hasj, en de 4FMP bruist daar nog steeds heerlijk achter. Ik voel me nu ook echt een beejte zoals ik me voel wanneer ik paddo;s opheb, alleen wat rustiger en geen echte visuals of vervormingen. Wel zie ik 'beweginkjes' om me heen die ik niet kan plaatsen. Alsof mn gedachten informatie door de kamer gooit dat ik telkens nEt niet te pakken krijg...

Nu lijkt het ook alsof de rush van het begin weer een beetje terugkomt, dat euforische voel ik nu zelfs weer. Wow, niet verwacht.

00.45
Ik zal je zeggen, ik heb dit al eerder gebruikt (1 capsule) maar dit keer met 2 capsules is echt heerlijk. Ik heb nog nooit zo'n lekkere drugservaring gehad, naast paddo's. xtc en coke en speed heb ik nooit gebruikt, en dat wil ik eigenlijk ook niet, is dat raar?. Maar ik wil wel eens heerlijk van de wereld zijn, en dit spul helpt je daar wel bij. Vinden jullie dat ik het beter bij dit soort middelen kan houden? Ik ben best verslavingsgevoelig, en zelfs (of juist) bij dit spul merk ik al dat ik graag binnenkort weer zou nemen.
Maar hoedanook, ik weet niet hoeveel mg ik op heb, alleen dat het 2 blauw-gele capsules waren. Ik vermaak mij nu nog steeds, het blijft heerlijk spacen. Raad het iedereen aan.

Ik heb vanacht nog tot een uur of 4 tv gekeken en joints gerookt, kon er geen genoeg van krijgen zo lekker voelde dat isw met de 4fmp. Heb zelfs nog 2 hamburgers gebakken die er goed ingingen.
Ik ben daarna op bed gaan liggen, tijdschriftje proberen te lezen maar de info kwam te snel tot me om alles goed te verwerken, was wel amusant. Glaasje rode wijn gedronken, en toen als een blok in slaap gevallen.

Werd om 10 uur wakker, om daarna tot 13.00 om het half uur te ontwaken en weer opnieuw weg te dromen, keer op keer voelde het heerlijk en net alsof het weer gisteravond was toen ik lekker op bed lag te zweven.

Ben er nu net een uurtje uit, kop koffie, sigaretje. Voel me geestelijk wel vermoeid en lichamelijk wat slap, en mijn hoofd zit nog vol van de 4fmp, maar echt brak of slecht voel ik me niet. Als de echte kater nog komt zal dat wel morgen of overmorgen zijn.

Dus dank u allen voor het lezen, en ik hoop dat jullie momenteel net zo ergens van genieten zoals ik dat nu doe!!!

Groetjes

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je 4fmp werkt veels te kort ... dus je neemt te weinig of iemand heeft het versneden.

Tambonnie

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Weet je ook de dosis van die capsules?

Vreemd dat de Fluo-effecten zo lang op zich laten wachten... Had je een volle maag?

njirem

Belezen gebruiker
Ik weet niet hoeveel mg 4FMP ik heb gehad, en of het versneden was. Voor mijn gevoel heb ik zeker niet te weinig gehad, ik heb echt een hele intense 'trip' gehad, de piek duurde mischien een beetje kort (+- 2 a 2.5 uur) maar ik heb van 20.00 tot 05.00 intens genoten van een hele fijne high. Heb al eerder 4-fluo gehad, FLUX, en dat zou een dubbele dosis zijn, maar daarvan heb ik veel minder genoten, en had alleen een heel erg opgefokt en speedy gevoel + een zeer heftige kater de dagen erna. Nee, zoals gisteravond, dat heb ik nog niet meegemaakt. Met stip op nummer 1 voor mij een absolute aanrader voor iedereen (wel hasj/wiet in huis halen :stoned: )
:wave:

Bovenaan