4FMP werking met volle maag

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik heb 2 weken geleden voor het eerst 4FMP gebruikt.
Het weekend daarvoor had ik een festival waarbij ik XTC heb gebruikt wat ik overigens na een paar uur feesten uitkotste, denk dat mn lichaam het niet meer accepteert. Enfin, om die reden wil ik ook overstappen op 4FMP. Na het lezen van een aantal reports toch nieuwsgierig.

Op de zondag van pinksteren om 7u gedropt. 150mg in capsule. Vlak ervoor had ik een zware bbq maaltijd op, heeft dit invloed gehad op de werking?

Dit is hetgeen dat ik graag wil weten. Ik nam het goedje dus om 7u, rond 9u voelde ik nog geen snars. Rond 10u voelde ik me wat blij, maar denk door het serotonine tekort dat het niet bijzonder was. Rond 11/12u stonden mijn ogen wagenwijd open en herkende ik het amfetamine gedeelte er aan. Aangezien ik van amfetamine alleen maar openstaande ogen krijg en wat meer praat vind ik het niet speciaal.

Nu dus de concrete vraag; Ging ik niet hard omdat ik een volle maag had?
Of ging ik niet hard omdat je gewoon niet hard gaat van dit goedje?
Of kan het zijn dat ik een paar dagen ervoor gesnoept had van de LSD?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
4-FMP moet je zien als een opgewaardeerde versie van Speed. Het is eigenlijk gewoon net zo opgefokt als speed alleen dan langer, geleidelijker en met een stuk euforie.

Als MDMA al niet meer goed werkt zul je dat love feeling bij 4-FMP ook niet echt krijgen. 4-FMP is namelijk een stuk milder dan XTC en een stuk helderder. Het is voornamelijk stimulance en heel licht MDMA. Het vage zweverige van MDMA hoef je er dus ook niet bij te verwachten.

Hoe vaak gebruik je XTC?

Het kan even duren voordat 4-FMP inslaat en het komt heel geleidelijk dus vaak merk je het pas als het al even werkt. Dat je ervoor geBBQt hebt is alleen maar beter, je put je lichaamsreserves uit dus een beetje extra energie is nooit weg...

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Thanks voor de info!

Het meeste had ik wel al begrepen, komt ook omdat het een amfetamine is en blijft.
Ik merk sowieso bar weinig van amfetamine's

Ik heb in 1,5 jaar tijd erg veel geslikt. Voorjaar vorig jaar het meest. Nu 1x per maand wat nog te veel is. En natuurlijk de feestjes gehad waarbij je gewoon 4-5 sterkes naar binnen werkte omdat je volgas wil blijven gaan. Ik weet het, het is zeer slecht.

Heb gister 2gr 4fmp gehaald en in capsules gestopt. Gezien ik op 150mg gewoon prima ga, zal ik dit testen op een feestje volgende week. Misschien is de setting wel erg belangrijk met dit goedje!

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Trouwens ik las ergens op dit forum dat als je een drug na inname van 4fmp neemt, dat die gewoon lekkerder werkt.

Als ik op dat feestje nou een lichte pil (107mg/love) neem, zou ik dan wel de 'rush' krijgen?
Voorheen heb ik wel eens speed vooraf en speed tijdens X genomen, in beide gevallen was het hele MDMA effect afwezig

:wave:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Buiten dat het slecht is heeft het geen zin om 4-5 te nemen. Het love-effect wordt er niet sterker van, je wordt er alleen vager en strakker van en het wordt neurotoxischer omdat er meer MDA gevormd wordt. Ik denk dat de 4-FMP geen euforie geeft omdat je gewoon even 2-3 maanden rust moet nemen zodat je serotonine weer wat op peil raakt.

Ik denk dus dat het combineren van XTC en 4-FMP ook niet echt zin zal hebben, je kunt beter gewoon een poosje wachten.

Pas sowieso op met combi's, 4-FMP is een Research Chemical en er is over combi's ook niet veel bekend...

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
ik heb er ook van geleerd het niet meer zover te laten komen. Tevens denk ik ook dat het per persoon verschild, als ik te laag doseer merk ik geen enkel effect (door het misbruik). Die 4-5 maakten mijn avond juist perfect. Dat vage en strakke vind ik juist het leuke van MDMA en de trip ervaringen op MDA vond ik dan ook fantastisch.

Ik denk dat ik het dan ook zeker niet ga combineren. Het beste is om XTC sowieso te verbannen, ik heb dat wel gehad. Af en toe wat psychedelics wil ik nog wel doen in de toekomst.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
ik heb er ook van geleerd het niet meer zover te laten komen. Tevens denk ik ook dat het per persoon verschild, als ik te laag doseer merk ik geen enkel effect (door het misbruik). Die 4-5 maakten mijn avond juist perfect. Dat vage en strakke vind ik juist het leuke van MDMA en de trip ervaringen op MDA vond ik dan ook fantastisch.

Ik denk dat ik het dan ook zeker niet ga combineren. Het beste is om XTC sowieso te verbannen, ik heb dat wel gehad. Af en toe wat psychedelics wil ik nog wel doen in de toekomst.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Oké dan, echter werkt het met MDMA niet zoals veel mensen denken. Iedereen heeft het altijd over MDMA tolerantie, echter bestaat deze niet op de manier zoals andere middelen dat hebben.

MDMA werkt alleen met de love-effecten tot een bepaalde dosis en frequentie. Als je te vaak gebruikt of te veel gebruikt voel je die love sowieso niet meer en heb je alleen maar het vage en strakke.

Mensen denken dat als ze het love effect niet krijgen dat ze meer moeten nemen, das onzin. Als je zo vaak gebruikt dat je het love effect niet meer hebt, maakt het niet uit hoeveel je bijneemt. Je krijgt het pas weer als je serotonine tot rust is gekomen.

Als je te vaak gebruikt wordt het effect gewoon heel anders, als je dit leuk vind kun je dat doen inderdaad. Echter is het wel aanzienlijk slechter voor je en wat mij betreft zonde van het échte effect. Ik vind dat vage en strakke toch minder interessant dan die rush van geluk en blijheid!

Uiteraard moet je 't zelf weten :wink:

Bovenaan