• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4fma werkt niet?

jordels

Newbie
Ik heb gisteren een gram 4fma bestelt bij * modknip: vendors noemen is niet toegestaan!!! * en is vandaag binnengekomen ik heb ondertussen al een halve gram achter de kiezen maar ik voel nog niks ondertussen al bijna 4 uur verder

Ik denk dat rc's designer troep meer voor mensen is die nog nooit wat hebben gebruikt als je al wat redelijk ervaring hebt met illegale zooi dan is dit niet aan te raden

Laatst bewerkt door een moderator:

mitchieee

Wijs gebruiker
Ik zou die site weg halen want dat jongeman, Mag niet !
En de rc troep, elk middel heeft zijn eigewerking en karakter, de een sterker dan een ander als jij al veel tolerantie opheb gewekt met bepaalde middelen doen de lichtere versie’s niet echt veel meer zou je denken

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb gisteren een gram 4fma bestelt bij * modknip: vendors noemen is niet toegestaan!!! * en is vandaag binnengekomen ik heb ondertussen al een halve gram achter de kiezen maar ik voel nog niks ondertussen al bijna 4 uur verder

Ik denk dat rc's designer troep meer voor mensen is die nog nooit wat hebben gebruikt als je al wat redelijk ervaring hebt met illegale zooi dan is dit niet aan te raden

Geen verkooppunten noemen, dit mag niet hier.

Verder is je laatste statement echt complete bullshit. Je kunt geen algemeen generaliserend onderscheid maken in sterkte van effecten tussen RC’s en illegale drugs. Ik heb genoeg ervaring met ‘illegale zooi’, ook met RC’s, beide kunnen gewoon enorm potent zijn. Het enige verschil tussen de twee categorieën is dat de ene al per wet verboden is (vaak door de frequentie waarmee iets gebruikt wordt en de risico’s die daardoor meer bekend zijn geraakt) en de andere (nog) niet. Dat zegt verder niks over de mate waarin iets ‘troep’ zou zijn of niet. Klinkt alsof je gewoon een slechte batch te pakken hebt. Rondje testcentrum is altijd een goede idee, illegaal of RC.

Nihilist88

Badass junkie
Je bent opgelicht. Heeft niets met 4-FMA te maken... als je daar een halve gram van weggesnoven had zat je er heel anders bij.
M'n spul van daar heeft toch zelfde werking, maja kan altijd, want halve gr 4fma opsnuiven, zou giga euforische pep rush moeten geven, zeker ni totaal geen effect, bizar.
En zoals @Roze Olifant zegt, die stelling dat rc's zijn, voor zij die niks gewend zijn, is zo bullshit. Verschillende rc's zijn juist potenter of leveren andere meerwaarde op, tov hun oudere bekende broertjes. Zowel 4-FA, 4-FMA, 3-FA, zijn opzich potenter dan de classic street-pep, ook vele benzo rc's zijn vaak beduidend potenter n heb veel minder van nodig, dan hun broertjes bij de apotheek 😉

En elke drug, rc is en blijft subjectief qua ervaring en beleving.

Bovenaan