4-FMP WAARSCHUWING!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

neurotoxin

Belezen gebruiker
Opgelet!!!! DIKKE VETTE WAARSCHUWING!!!!

Ik wil iedereen die dit middel gebruikt/van plan te gebruiken is, HEEEL erg zwaar waarschuwen voor het feit dat je hier heel erg gesloopt van kan raken!

In het begin lijkt er niets aan de hand te zijn, maar je wordt langzaamaan werkelijk waar helemaal gestoord!

DIT MIDDEL IS ECHT EEN ZEER ZWARE KLAP OP JE MENTALE GEZONDHEID! Dus begin er nooit aan!

Als ik het niet nog goed genoeg duidelijk gemaakt heb: Lees de rode tekst opnieuw! :(

Dit middel sloopt een ieders leven! :openmouth:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Waar baseer je dit op? Heb je zelf negatieve ervaringen met dit middel? En gebruik je ook andere middelen? Zo ja, hoe weet je dat het hierdoor komt?

Ik ben wel eens nieuwschierig wat je heeft doen beslissen dit te schrijven zonder verdere uitleg.

Taat

Bewuste gebruiker
Kun je inderdaad iets specifieker zijn?
Hoelang heb jij, of iemand het gebruikt, doseringen, frequentie van gebruik..
'Mentale gezondheid'? Verslaving of gewoon down a la teveel gebruik van Mdma..

Hier kunnen we niet zoveel mee :confused:

onlypills

Experimenterende gebruiker
Ik ben ook altijd wel voorstander van waarschuwingen bij bepaalde middelen, maar zonder enige achtergrondinformatie is dit bericht zo goed als nutteloos. Hopelijk komt de starter van dit topic nog bij zijn/haar zinnen om er wat extra info bij te geven.

Nathaniel

Wijs gebruiker
^wat zij zeggen..

neurotoxin zei:
Dit middel sloopt een ieders leven!

Ik en velen andere gebruikers van deze stof zijn (nog?) niet gesloopt.. Raap je ballen bijmekaar en vertel Jouw verhaal..

:rolleyes:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Ik doe 1x per maand/1x per 2 maanden 4fmp en ik heb nog geen problemen ondervonden. Wel heb ik wel eens het gevoel dat ik in rode tekst typ, vet en 25 punts

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik vind de onderbouwing bij deze stelling uitermate sterk geformuleerd.

Ammie

Newbie
neurotoxin zei:
Opgelet!!!! DIKKE VETTE WAARSCHUWING!!!!

Ik wil iedereen die dit middel gebruikt/van plan te gebruiken is, HEEEL erg zwaar waarschuwen voor het feit dat je hier heel erg gesloopt van kan raken!

In het begin lijkt er niets aan de hand te zijn, maar je wordt langzaamaan werkelijk waar helemaal gestoord!

DIT MIDDEL IS ECHT EEN ZEER ZWARE KLAP OP JE MENTALE GEZONDHEID! Dus begin er nooit aan!

Als ik het niet nog goed genoeg duidelijk gemaakt heb: Lees de rode tekst opnieuw! :(

Dit middel sloopt een ieders leven! :openmouth:

Sounds like a bad trip to me..... :xtc: :xtc: :rock:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan