• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3e paddotrip

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Mijn 3e en tot nu toe laatste paddo ervaring was een tijdje terug.
Ik zet het hier omdat het eigenlijk de allervreemdste ervaring was die ik ooit heb gehad met drugs en dat zijn er een hoop geweest.
Eerst ff kort hoe mn 1e 2 paddo ervaringen waren:
De 1e keer had ik halve portie gedroogde mexicaantjes. Kleuren werden interenser en randen werden dikker leek het wel .. alles zag er zachter en aantrekkelijker uit.. was lacherig en had het gevoel dat ik liep alsof ik dronken was met slingerende benen en armen.
2e keer totaal anders had een lackick van 3.5 uur ongeveer aan 1 stuk door (!!)

Toen kwam die 3e keer. We kwamen terug uit Leiden met 2 bakjes verse Mexicaantjes. Dus wij gaan met zijn 2en vlak bij het bos hier rustig zitten met 2 croissantjes een fles versgeperst allebei (van de Albert Heijn ken je misschien wel?) en eten maar. Ik moet zeggen zonder de croissantjes en de versgeperst had ik het niet gered ik ben al niet goed in ranzige zooi eten maarja het was voor een goed doel.
Werd vrij snel misselijk maar ik gaf gelukkig niet over en voelde ook al heel snel lichtelijk vaag.. in het begin kreeg ik een onaangenaam gevoel.. alsof het helemaal niet leuk ging worden.

We liepen naar het bos en in het bos begon het.. ik voelde me raar licht lacherig en we maakten grapjes over "van het pad af zijn" . Maarja toen konden we nog niet weten hoe erg we van het pad zouden raken. Toen ik op een boomstronk ging zitten begon het. Ik legde mijn hand op een knoestig stuk om mn evenwicht btje te houden en ik voelde de boom golven onder mn hand maar niet onder mezelf. Ik keek naar die vriend en hij zag er echt heel raar uit. Toen gingen we lopen en ik vroeg me af wat we in het bos deden. Toen moest ik opeens zeiken dus ik zocht een mooi boompje uit (er waren er genoeg) Roept ie opeens dat ik moet komen. Dus ik ben klaar loop naar hem toe en zie hem maar heel onduidelijk en zijn stem klinkt zo raar..

Toen ging ik denken over dingen als school en het leven en alles en ik snapte er helemaal NIKS meer van. De stilte was echt overweldigend trouwens. Maar het was echt eng want ik snapte niks meer nergens van en das heel moeilijk te beschrijven maar het duurde nog tot de avond..
Hebben jullie ooit wel is zoiets gehad? Ik dacht ook dat ik het nooit meer zou begrijpen en het was echt een ontzettend vreemde trip.
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd of iemand dit wel vaker heeft gehad?

En zoja met welke drugs?
Naar mijn mening zijn paddo's iig wel 1 van de betere drugssoorten die er zijn. Ben trouwens ook heel anders tegen die vriend aan gaan kijken daarna.. wel op een positieve manier trouwens. Door dit soort dingen bouw je toch wel een hele andere vriendschap op als normale mensen laat maar zeggen. Ook met mensen met wie je vrijwel altijd pillen en speed gebruikt en nachten door gaat.

Maja hebben jullie dingen die hierop aansluiten?
Sorry dat ik zo weinig over de trip zelf kon vertellen maar ik weet er niet zoveel meer van alleen dat her echt heel erg vreemd was.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Maar het was echt eng want ik snapte niks meer nergens van en das heel moeilijk te beschrijven maar het duurde nog tot de avond..
Hebben jullie ooit wel is zoiets gehad?

Heel bekend,identietijdsverlies heet zoiets.
Als je al een tijdje niet meer getript hebt kan zoiets welleens voorkomen.
Ondanks dat ik een ervaren tripper ben overkomt mij dit ook welleens
en dit alleen met paddo's niet met truffels.
En alleen wanneer ik bv een jaar niet heb getript.

Mijn paddo-trip was een keer zo overweldigend,ik zat in een huiskamer en het visuele zicht werd zo erg leip dat ik er niets meer van kon maken alles draaide in en uit elkaar en dat was de eerste keer dat ik dacht suiker mischien?En dat is echt niks voor mij omdat ik altijd de trip over me heen kan laten komen.Na dit visuele begon het denken.Ik wist niet meer hoe ik normaal funktioneerde en wat me plaats was in mijn omgevingNnormaal kan je altijd wel een beetje relativeren,deze keer dus niet.Dit komt omdat je in je onderbewuste gaat bezig houden met zulke vraagstukken*sociale funktie*.Dit kan vrij kut zijn als je ff niet uit die gedachtenstroom komt,het is een soort loop waar je in zit die na loop van tijd vanzelf overgaat,waarna je jezelf hoort zuchten ppffff wat was dat dan...

Gr.

spacekonijn

Badass junkie
hoi!

begrijp wat je ongeveer mee hebt gemaakt ( denk ik)
maar net zo moeilijk als jij het vind je ervaring op te schrijven , zo moeilijk vind ik om hierover iets aan jou uit te leggen...

korte poging : bij alles wat je ziet heb je een web van oordelen en meningen.
omdat je alles kent , als je goed hard tript valt dit alles weg. het is alsof je iets voor het eerst ziet ( in zn ware schoonheid) alsof je weer baby bent.
prachtige ervaring maar dit gaat samen met het feit dat je er vaak helemaal niks meer van begrijpt.

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Hehe wat je daar op het einde vertelt herken ik dus heel duidelijk.

En identiteitsverlies? Klinkt wel logisch want zo voelde het wel ja. Maarja ik zeg maar zo ik heb het iig een x meegemaakt ik weet hoe het is. Sommige ervaringen met drugs had ik liever niet gehad en sommige wil ik nooit vergeten. Als je het gevoel niet kent kun je het ook niet missen.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
hoi!

maar net zo moeilijk als jij het vind je ervaring op te schrijven , zo moeilijk vind ik om hierover iets aan jou uit te leggen...

omdat je alles kent , als je goed hard tript valt dit alles weg. het is alsof je iets voor het eerst ziet ( in zn ware schoonheid) alsof je weer baby bent.
prachtige ervaring maar dit gaat samen met het feit dat je er vaak helemaal niks meer van begrijpt.

Haha leuke uitleg,wil je mij dit een keer uitleggen wanneer ik in een trip zit? Dan zie ik vast baby's in spinnewebben voor me..hehe

spacekonijn

Badass junkie
Haha leuke uitleg,wil je mij dit een keer uitkleggen wanneer ik in een trip zit? Dan zie ik vast baby's in spinnewebben voor me..hehe
haha ja een ervaren trip persoon kan je trip mooi sturen , heb dit zelf ook nog niet mogen meemaken helaas.

maarja als je beide in een avontuur gedropt word waar je niks van snapt heeft hte natuurlijk wel iets extra spannends en avontuurlijk

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Quote Door dit soort dingen bouw je toch wel een hele andere vriendschap op als normale mensen laat maar zeggen....

Jij en degene waarmee je tript zijn 1...,de gewone mensen die je allemaal om je heen ziet,zie je als burgerrakkertjes die allemaal hun onnozelle
dingen aan het uitvoeren zijn.

gne gne

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
hoi!

Prachtig uitgelegd ik weet niet of het bij mij het geval was en/of dat hetzelfde is als wat psychonaut een identiteitsverlies noemde, maar ik kan me er wel in vinden wat je zegt

Enigmatique

Belezen gebruiker
goed geschreven
Paddos zijn als je weet wat je doet ,en het met leuke mensjes doet,idd een van de leukste drugs soorten..

pasquali

Bewuste gebruiker
Ja ik heb vaak het ideendat je de ware aard van een persoon ziet in een paddotrip dat kan best freaky zijn want een van mijn exvriendjes ging lijken op een duiveltje....niet dat het een verkeerd persoon is ofzo...hij had het alleen ff meoilijk.
een keer zat ik ergen in een cafe na het trippen was weln nog een beetje aant rippen en daar zag ik zomaar twee p[ersonen een jonegne en een meisje maar ze zagen er zoooo sereen uit net eenschilederij van jezus en maria!!! echt waar!!!
Later kwam ik in de metro en er stapten twee mensen in met eten van de mcdonnalds en ze bogennene echt te eten als trollen ...heel weird...als ik groepjes mensen zie li8jken ze allemaal een beetje op elkaar.....gek man!!!

mexicaanse paddo s werken trouwens voor mij vaal ook als aphrodesiac een beetje sexy paddo trip....ben ik de enige?

mattskovic

Wijs gebruiker
misschien kick jij op dit soort foto's maar ik en denk zo goed als alle df-leden niet !!!

stop met dit belachelijk gedoe ACHTERLIJK PERSOONTJE!!!!!!!!! :angry:

mattskovic

Wijs gebruiker
zoek je soms aandacht ? pm mij dan he achterlijke ik wil gerust op al je pm's reageren maar stop met het forum te verzieken !!!!

Bovenaan