• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2FDCK. Weer!

De Zandman

DF-koning
Ben net weer terug op aarde, na de meest fijne, helaas vrij korte trip op dit research chemical.
Ik vind deze wel zó ontstellend en daverend prettig, nee., fijn, nee. Ik heerlijk, dat ik hem hier tóch nog een keertje neerzet.
Want, het was er me eentje! Waren ze allemaal maar zo....maar goed.
Het is niet altijd kerstmisdiner met uitdeling van extra gratis vuurwerk....zoals wij allemaal wel weten.
O.k.. En Garde!

Time: 14.30 uur
Place: ruimte, exact goede temperatuur, dus niet te koud, en ook niet te warm. 19,5 graden Celsius. Dan: exact goede muziek , exact goede verlichting. Gedempt licht.
Middelen: 2fdck, 120 mg, en 1 tabletje oxcycodon, 5 mg, deze vond ik nog en nam ik er maar bij, koffie, 1 kopje, klaar voor het grijpen, en een zitbank met exellente pasvorm.
Ikzelf:
Matig gegeten, geen honger of dorst.
Makkelijk zittende kleding.
Na innemen, oraal, van pilletje oxcy ( fijnkauwen) en de 2 fd , ging ik ietwat onderuitgezakt in de zitbank zitten En ging wachten op wat er komen ging.
Na een kleine 10 minuten voelde ik de fk inslaan, en heel "vriendelijk" kwam de fk aan.
Ik sloot mijn ogen net iets meer, dan half, en ja, dáár kwamen de visuals al aan!
De achtergrondkleur werd zacht violet, verliep langzaam in blauw, en weer terug naar violet.
Vervolgens verschenen er beelden van onder andere bosjes draad in allerlei kleuren en deze bewogen zich langzaam in allerlei vormen zoals de helm van een piloot van een straalvliegtuig, dat veranderde in een ruimtepak.
Dit ruimtepak bewoog ook, en dit alles in die blauw-violette kleuren en liep vervolgens uit zichzelf weer weg.
De muziek klonk ietwat vervormd maar was verder wel hoorbaar, maar niet opdringerig aanwezig. Allerlei kastelen inmiddels geleden voorbij, het had eigenlijk het meeste weg van een soort van boottocht op een rivier, waarbij de oevers van een rivier óók langzaam aan je voorbij gaan.
Het was een fantastisch fijn, overweldigend gevoel.
De trip was bestuurbaar, maar dat besturen was helemaal niet nodig, het was een prachtige omgeving, een geweldig gevoel van welbevinden en ik had daar best nog wel een hele tijd willen blijven om alles eens goed te bekijken. Alles was zo mooi.....
Ik heb geen enkel moment iets van angst, of bad gaan, gevoeld. Een perfecte trip was het!
Toen de indrukken en beelden afnamen in intensiviteit, opende ik langzaam mijn ogen.
Ongelooflijk!
Deze heerlijke trip had 16 minuten geduurd...!
Conclusie:
Eén heerlijke trip, van begin, tot het einde.
Hier wil ik er graag nog veel méér van!
De bijwerkingen duurden een klein uurtje, al zou ik beslist nu nog geen auto willen rijden.
Goed spulletje!

Raw Styler

Newbie
Leuk report en zeer herkenbaar aan mijn keta tripjes!
Al klinkt 16 min wel erg kort, heb je het ook zo kort ervaren?
Ik moet dit spul ook maar eens proberen, heb je toevallig ervaring met keta ?
Zo ja, hoeveel lijkt dit op 2fdck ?

De Zandman

DF-koning
Hoe je van dit middel kunt trippen, dat is niet zo moeilijk....
Men neme een goede dosering van dit medicament in, ( ff uitrekenen)
Men zorge voor de juiste setting
E voila!
Ik heb qua tijd de klok goed bekeken en sja meer, dan 16 minuten "zweven" was het niet....maar er zijn load effecten die veel langer duren, een uurtje of twee zeker!
De echte keta heb ik nog niet kunnen vastkrijgen dus verschillen oid weet ik niet...
Maar zo als deze trip, tripje, dáár lust ik er wel méér van!

Rivalrie

Badass junkie
Hoe je van dit middel kunt trippen, dat is niet zo moeilijk....
Men neme een goede dosering van dit medicament in, ( ff uitrekenen)
Men zorge voor de juiste setting
E voila!
Ik heb qua tijd de klok goed bekeken en sja meer, dan 16 minuten "zweven" was het niet....maar er zijn load effecten die veel langer duren, een uurtje of twee zeker!
De echte keta heb ik nog niet kunnen vastkrijgen dus verschillen oid weet ik niet...
Maar zo als deze trip, tripje, dáár lust ik er wel méér van!
Ik raak eerder totaal verlamd dan dat ik visuals heb...

De Zandman

DF-koning
Ik zou zeggen in deze gevallen.... ietsje, ietsje minder doseren, misschien?
Beetje flauw, misschien, maar:
Ik moet wel zeggen, dat ikzelf meerdere malen met dit middel idd een soort van tweede dimensie beleving bereikte.
Oftewel: semi verlamd raken. Absoluut onmogelijk om me nog te verplaatsen, ja.
Dus, dat kan. Zonder meer. Maar als alle factoren op de goeie plek samenvallen, nou ja, dan wordt het echt leuk! Alleen...te kort.
Die visuals, die rustige omgeving, waarin ik verkeerde , ronduit fantastisch!
Neemt niet weg dat het weleens tegen kan vallen.
Ik zoek echt de momenten uit, dat niemand mij kan komen storen.
Geen jehova's aan de deur, of zo.
Absoluut de regie hebben over je omgeving op dat moment.

Bovenaan