• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2fdck. Vanmiddag....was dit wel 2fdck...?

De Zandman

DF-koning
Ik had vanmorgen toevallig nog 2 pellets O-DSMT, en een driekwart gram 2fdck teruggevonden, die ik weliswaar goed verpakt, al een tijd niet had kunnen vinden, en vroeg in de middag had ik het gevoel dat ik wel goesting had in een tripje trapje tropje, dus nam ik die twee pellets (50 mg ps) in, daarbij 60 mg van de 2fdck.

Rustig aan beginnen, aldus.
Rond 13.00 uur ongeveer.
Na ca 20 minuten (T+ 20 min) begon ik deze beide rc's te voelen, ik kreeg een soort van dronken gevoel.(draaierig en zo)
Maar naast het feit dat ik geen goed evenwicht had, (dat herken ik van de 2fdck overigens) veranderde er verder (nog) niet zoveel.
Geen visuals, (??) dat is vreemd want juist daarvoor vond ik 2fdck totnogtoe wel interessant. ..
Deze kwamen in het geheel niet in deze ronde..
Er begon (T + 30 min) veel eerder een diepgaand, analyserend trippy ervaring te ontstaan met twee zeer belangrijke onderwerpen.
(T + 50 min)

De hamvraag hierin was de betekenis van het woord " waarom", en daarnaast "wat is nou het nut, dat ik hier ben voor een korte tijd?"
Waarom bestaat Nederland, en zo nog veel meer...ik denk nu even aan Mindless, van hem heb ik meer gelezen over het "iets", en " niets"...ik besta, of niet soms, en wat heb ik tot nu toe bereikt?
Heeft het eigenlijk enige zin, dit bereiken van een positie...
En, wat "blijft er over", als ik op de veerpont van Charon sta, en over de rivier de Styx aan het varen ben, zogezegd?

Ik ben nu van mening, dat dit alles totaal geen zin heeft gehad, laat staan, dat er ook maar iemand straks nog mijn naam leen al, zich voor de geest kan halen, en nu is het te laat om daar nog iets belangrijks aan te doen...zou ik dit nog willen!
hooguit in het gemeente archief zal ik wss een aantal jaren staan totdat ook dat vernietigd wordt.
En mss is dat maar beter, ook...

Deze vraagstelling betreffende, voelde ik een herinnering opkomen van mijn eerste lsd trip.
Daar ging ik op zoek mezelf, to be, or not to be, dat alles vond op dezelfde manier plaats alleen toen ging het veel, veel dieper en ging ik vreselijk bad...daar zit ik dus echt niet op te wachten!
Tsjeeses, ik ga toch niet hetzelfde ervaren?

(T + 50 min) ik stel vast, dat cirkels een zeer essentieel element zijn in ons bestaan.
(Ons is: de mensheid)
Alles komt, en gaat.
Als de zon is opgebrand, vergaat de aarde. Deze wordt opgeslokt door de " rode reus", die dan ontstaat, en daar doet echt niemand iets tegen.
Het is een vaststaand feit, dat dit ooit gebeurt...

Nu begon ik met een heel verhaal aangaande een zekere gebeurtenis aan een zeer goede kennis van mij, ( T+ 70 min) in elkaar te zetten in een app, maar uiteindelijk heb ik dat hele grote stuk proza alsnog ge - erased.
Ik besefte namelijk wel , dat dit onderwerp veel te onbelangrijk was om daar zo intensief mee bezig te zijn. Nee. Basta!
iig niet om daar een half boekwerk over te gaan schrijven...

Ik bleef anders verder volledig helder, het effect is eigenlijk het beste te beschrijven als het wegvallen van allerlei remmingen op input van geluiden, licht, en het overdenken van die twee onderwerpen.
(T + 80 min) de trip vlakte in intensiteit af.

Nu, bij het schrijven van dit report heb ik dit gevoel nog steeds, maar niet meer overheersend.
Het sluimert een beetje na ahw.
Een beetje " wolkjes" in het hoofd zogezegd. (T+ 240 min)

Ik vind deze ervaring op zich niet prettig, absoluut niet, het was zeer negatief en stevig deprimerend zelfs.

Herhalingsgevaar dus nul,nul met dit spul!
Dit is in de verste verte geen gebruikelijke 2fdck ervaring..
D,ie twee pellets O-DSMT hebben normaliter weinig tot geen effect bij mij, daarom nam ik ze erbij in, wellicht was dat achteraf gezien beter geweest als ik dit niet gedaan had, woensdag zal het zeggen.
Eerdere keren deze combi spreken dit tegen, Who knows?
Hierdoor twijfel ik aan de kwaliteit/soort batch van die 2fdck.

De vendor verstuurt zijn producten altijd in een soort alu folie zakjes verpakt, waarin weer het bekende kleine hersluitbare kleine plastic zakje zit met als het goed is, het juiste materiaal zit.
Op deze alu zakjes staat de naam van het materiaal wat erin zit, dan wel wat erin zou moeten zitten vermeld.
nu vermoedelijk niet.
De smaak was wel die van 2fdck...dat is toch wel een kleine aanwijzing, dat hettoch im 2fdck gaat, maar toch..

En nu?

De rest wordt weggepleurd.
Ik vertrouw dit materiaal niet meer.
Om te laten testen, is het restant te weinig. Wat dit voor stuff dit is geweest, heb ik niet direct een idee maar, ik heb nog nooit problemen gehad met de vendor overigens.
Maar deze keer is het " mispoes"!

Het zij zo.
Het is niet altijd Kerstmis met gratis vuurwerk, nietwaar?
Iig voorlopig géén rc's meer.

IIG : Dat staat.

Laatst bewerkt:

cutepool

Bewuste gebruiker
Je hebt odsmt met 2fdck gemixed, van zo'n mix is het wel te verwachten. 🤷🏼‍♂️

De Zandman

DF-koning
Als je goed leest, dan zie je staan, dat ik bij eerdere keren deze combi heb genomen, en toen ging het er toch echt veeeeel beter dan deze ronde...

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Klinkt niet als een prettige ervaring nee. Maar bedenk wel dat set en setting, of toeval, toch echt veel kunnen uitmaken. Vooral bij tripmiddelen waaronder ook dissociatieven. Ik heb met hetzelfde zakje ketamine leuke en minder toffe ervaringen gehad, die ook enorm van elkaar verschilden.

Maar snap wel dat je er wantrouwig van wordt. Hopelijk de volgende keer meer geluk (met een andere batch dan). :)

De Zandman

DF-koning
Thnx!
Overigens is het uiterlijk van 2fdck van dezelfde vendor, wisselend.
Maar het deed altijd, waarvoor het bedoeld is...tot aan nu toe.
Typisch toch.
Als je "98% zuivere 2fdck koopt, bij welke vendor dan ook, dan zou iedere batch hetzelfde moeten werken, toch?
We weten allemaal, dat dit niet zo werkt....

Laatst bewerkt:

StraatPiraat

Badass junkie
Thnx!
Overigens is het uiterlijk van 2fdck van dezelfde vendor, wisselend.
Maar het deed altijd, waarvoor het bedoeld is...tot aan nu toe.
Typisch toch.
Als je "98% zuivere 2fdck koopt, bij welke vendor dan ook, dan zou iedere batch hetzelfde moeten werken, toch?
We weten allemaal, dat dit niet zo werkt....
Ik heb bij 2f-dck juist eigenlijk deze werking, geen visuals maar een dronken waarneming en een obsessie met bepaalde vraagstukken die mijn gedachten inschieten. Daarentegen vind ik deze wel prettig, het is alsof ik afstand neem van mijn waarneming van de wereld om te focussen op wat ik al waargenomen heb.
Dit kan wel heel intens zijn maar negatief is het voor mij niet geweest. Voor visuals moet je toch ook een hogere dosis pakken? Bij 100mg oraal en nog eens 50 mg nasaal verdeeld over 4 uur was het bij mij niet meer als een dronken waarneming.

Boyman

Bewuste gebruiker
Ik heb bij 2f-dck juist eigenlijk deze werking, geen visuals maar een dronken waarneming en een obsessie met bepaalde vraagstukken die mijn gedachten inschieten. Daarentegen vind ik deze wel prettig, het is alsof ik afstand neem van mijn waarneming van de wereld om te focussen op wat ik al waargenomen heb.
Dit kan wel heel intens zijn maar negatief is het voor mij niet geweest. Voor visuals moet je toch ook een hogere dosis pakken? Bij 100mg oraal en nog eens 50 mg nasaal verdeeld over 4 uur was het bij mij niet meer als een dronken waarneming.
Mijn enige ervaring met dit spul was ongeveer hetzelfde. Niet zo'n leuke spacey roes als bij normale ketamine, maar vooral een soort heel kil dissociatief. Vond het niet per se heel leuk.

De Zandman

DF-koning
Nou is het zo, dat ik met eerdere bestellingen, dus wél de visuals kreeg en een veel kleinere bodyload....
Van dezelfde vendor!

Nihilist88

Badass junkie
O-DSMT, vind ikzelf nogal brol, ik had er meer bijwerkingen van, dan toen ik Tramadol nam. 2fk is dan weer zeer lekker, ik stapel telkens met 50mg (oraal) en eindig meestal met 150mg. Tussendoor laat ik meestal 30-60min. De 2 samen zou ikzelf niet aanraden.

De Zandman

DF-koning
Je hebt volkomen gelijk.
Mengsels maken met rc's, toch maar niet doen, iig als je niet weet hoe het kan uitpakken.
Het is helder als kristal.
Eerst een uitvoerig onderzoek daarnaar doen...(psychonaut, of Shulgin...)
En daarnaar handelen.

Laatst bewerkt:

StraatPiraat

Badass junkie
Mijn enige ervaring met dit spul was ongeveer hetzelfde. Niet zo'n leuke spacey roes als bij normale ketamine, maar vooral een soort heel kil dissociatief. Vond het niet per se heel leuk.
Hmm ik vond het juist minder kil/koud als ketamine eigenlijk.
2F-DCK is voor mij meer in lagere doseringen geschikt, lekker stimulerend en toch vaag effect. Voor echt uitgebreide trips kan je denk ik beter ketamine pakken inderdaad.

Bovenaan