• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2cb salvia en XTC

Bart_

Experimenterende gebruiker
Drugs: Wiet, XTC, Salvia en 2CB
Aantal medetrippers: 3

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver. Eindelijk een geschikt moment om de 2CB die M had geregeld te gebruiken.

Hij had nog wel een verjaardag, waardoor het allemaal wat later begon.
Ik was de hele dag al aan het blowen, en flink stoned toen ik samen met T naar het café ging om N en M op te halen. Van daar uit fietsten we naar het huis van M. Hij woont ergens tussen de weilanden.

Rond kwart voor 3 's nachts waren we er. N had nog een paar pillen, en die werden verdeeld. Vrij snel erna besloten T en ik de salvia te roken.
Met z'n tweeën gingen we een schuur in. T hoestte helaas de hijs uit. Ikzelf hield hem wel binnen. Nog nooit eerder heb ik hard getript op salvia. Ik heb het 5-6 keer gerookt tot nu toe, en de effecten worden steeds heftiger.

Zo ook zaterdagnacht. Ik blies de rook uit, en T keek me met N em M (die net binnen waren gekomen) vol verwachting aan. Ze liepen zelf al onrustig rond door de XTC (ik merkte nog niet veel omdat ik wsl nog stoned was :P) 2 Tellen nadat ik de rook uitblies, boem, zat ik er middenin. Het leek wel alsof er een grote kracht van links kwam die ons allemaal naar rechts schoot. T, N en M zagen er uit alsof je je hand heel snel beweegt. Ze hadden van die verlengde strepen achter zich. Opeens stond ik op en liep ik naar de deur. Ik kon mijn eigen lichaam niet meer besturen. Ik dacht helemaal niet na. Toen ik naar buiten stapte en de rest ook opstond besefte ik dat ik aan het trippen was, en werd ik even bang. Ik dacht echt dat ik zwaar fout ging. Gelukkig zei M dat het wel goed kwam enzo, en we gingen naar binnen. Daar heb ik nog een stukje van Scary Movie gezien. Toen de salvia bij mij ook zo goed als uitgewerkt was, en ik de pillen begon te voelen overlegden we of we de 2CB nog wilden nemen. We voelden ons al aardig waus door de pillen.

We besloten het toch te doen, en M verdeelde de 2CB in 8 porties, voor iedereen 2. Iedereen snoof het, behalve ik (had nog nooit eerder gesnoven :P) Na 5 minuten waren ze al aardig waus en voelde ik me een beetje vaag, zoals ik me voel na een paddotrip. Na drie kwartier besloot ik mijn 2e portie ook te nemen. Dit snoof ik wel. Het brandde als een gek :P.

Ik plofte in mijn stoel, en toen knalde hij in. De plooien van de gordijnen draaiden om hun as. Strepen in de lamp waren helemaal aan het dansen. Dit was allemaal even behoorlijk overweldigend. Ik besloot mijn hoofd naar achteren te gooien en het maar over me heen te laten komen. Na nog een half uurtje naar het plafond kijken, en het menuscherm van Scary Movie (wat een spacefilm trouwens) besloten we naar buiten te gaan om even een sigaret te roken.

Ikzelf pakte de waterpijp. Terwijl ik in de schuur de waterpijp vulde hoorde ik T kotsen. Toen ik buitenkwam stonden N en M bij hem. T was de hele tijd al enorm relaxt en viel later ook in slaap.

Eenmaal binnen besloot de rest ook hun tweede portie te nemen. Toen gingen we allemaal goed hard.

Na een tijdje besloot N boven op een matras te gaan liggen. M liep mee, en toen ik geschreeuw hoorde dat de trap wel héél vet was besloot ik ook ff te kijken. Toen ik boven stond en naar beneden keek durde ik ècht niet meer naar beneden. Het was enorm stijl, diep en eng! Na al mijn moed bij elkaar geschraapt te hebben ging ik toch terug. T lag inmiddels op de bank te slapen. Op dat moment begon voor mij, het mooiste gedeelte van de trip. Het werd langzaamaan licht buiten, en ik heb uren met M gefilosofeerd over wat trippen is. We zijn er achter gekomen dat als je tript, je verklaringen zoekt voor wat je ziet, maar omdat je het niet snapt trip je... ofzo. Ik snap het zelf ook niet meer :tongueout:

Rond half 7 ofzo (pure gok?) deed M de gordijnen open. De weilanden waren bevroren. De zon kwam langzaam op en smolt het beetje ijs dat er lag. Dit was echt een idyllisch (hoop dat ik het goed geschreven heb! :P) plaatje. Ik besloot buiten even een sigaretje te roken. Tussen deze tijd en 9 uur hebben we een beetje buiten gestaan en e schapen en koeien gevoerd met M en N. Ik kan niet meer precies vertellen wat we hoe laat gedaan hebben omdat ik het niet meer weet :tongueout:
Rond 9 uur heb ik een jointje gedraait en ben ik naar huis gefietst. Door de wiet werd ik weer een beetje vaag, en de rit naar huis was superrelaxt :grin:

Al met al een superchille avond. Ik ben een hele hoop vergeten er bij te zetten volgens mij, maar dat vult iemand misschien nog wel aan :grin:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Vreemde combo klinkt wel leuk allemaal. maar je report vond ik eigenlijk maar saai, probeer eens een paar grappige citaten neer te zetten of vertel is wat meer over je ideeen!

dat mensen hard gaan op drugs en die wereld zien vervormen weten we inmiddels wel, probeer wat origineler te zijn! :wave:

Kusje

Adreno

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb 1 keer de combo mdma + 2ce gedaan wat resulteerde in een ongelovelijk rare trip. Ik snapte er helemaal niets meer van terwijl de hoeveelheden niet echt hoog waren.. Ook m'n vriendin die toen meedeed kwam in dezelfde state of mind. Het was een ongelovelijke rare trip.. combo mdma + 2c* gaat er bij mij niet meer in.. sowieso blijf ik nu van de mdma af, heb 't nu wel gezien ofzo..

Bovenaan