2c-i gekocht

Tolp

Newbie
Hey,

SWIM heeft begin deze week via een betrouwbare bron 250 mg 2c-i gekocht. Nu kwam SWIM er gister achter dat zijn bron een "packaging label" op de envelop plakt, waarop staat wat voor inhoud deze envelop heet, na het verwijderen van dit label.SWIM heeft begrepen dat 2c-i illegaal is in Nederland, en hij vroeg zich af of de douane dit vaak controleert, en indien ze dit doen, of ze er dan een groot probleem van maken als ze erachter komen.

Bedankt voor jullie antwoord, en het spijt me als een dergelijk topic al voorbij is gekomen, met de zoekfunctie kwam ik niet veel verder :confused:

DarkBeatz

Experimenterende gebruiker
Is hij zeker dat echt op de envelop 2C-I word vermeld? Lijkt me sterk, de meeste internet winkels die 2c's verkopen weten goed dat 99% van hun klanten het kopen voor recreatief gebruik, en ze gaan dat er dan ook niet opplakken, hier zijn ze immers zelf ook voor strafbaar als ze je bedrijfsgegevens niet hebben nagevraagd etc.

Tolp

Newbie
DarkBeatz zei:
Is hij zeker dat echt op de envelop 2C-I word vermeld? Lijkt me sterk, de meeste internet winkels die 2c's verkopen weten goed dat 99% van hun klanten het kopen voor recreatief gebruik, en ze gaan dat er dan ook niet opplakken, hier zijn ze immers zelf ook voor strafbaar als ze je bedrijfsgegevens niet hebben nagevraagd etc.

SWIM is hier vrij zeker van, op hun site wordt in de FAQ vermeld dat de details van wat het voor product is op de "packaging slip" staat. SWIM is er niet 100% zeker van dat die slip zich buiten de envelop bevindt, maar als hij de definitie van "packaging slip opzoekt, blijkt dat dit een papiertje is aan de buitenkant van een pakketje dat met ondoorzichtig plastic eraan vast is gemaakt.

Bedankt voor je hulp :)

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Wellicht wordt de inhoud van de envelop gespecificeerd als 'reagent sample', of iets in die trant, waardoor de douane denkt dat je een scheikundestudent bent die een of ander proefje wilt uitvoeren. Zo heb ik in elk geval eens een grammetje 4-methylmethcathinone binnengehad, ging prima verder.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Tolp zei:
DarkBeatz zei:

SWIM is hier vrij zeker van, op hun site wordt in de FAQ vermeld dat de details van wat het voor product is op de "packaging slip" staat. SWIM is er niet 100% zeker van dat die slip zich buiten de envelop bevindt, maar als hij de definitie van "packaging slip opzoekt, blijkt dat dit een papiertje is aan de buitenkant van een pakketje dat met ondoorzichtig plastic eraan vast is gemaakt.

Bedankt voor je hulp :)

Toevallig heb ik bij de douane afdeling bij TNT gewerkt, als het met de gewone post mee gaat heb je grote kans dat ze het niet merken. Maar bij pakketjes komt dit allemaal in een systeem te staan, grote kans dat ze het dan wel zullen onderzoeken, mits het word opgemerkt. Vaak hangt het af van land van afkomst of ze gaan visiteren of niet. Controles zijn vaak erg random.

2C-Em

Belezen gebruiker
DarkBeatz zei:
Ik ken er in ieder geval ook één die dat doet, waar zowel de volledige stofnaam als afgekorte naam erop staat. En de afzender. Dus het kan voorkomen?! Of het praktisch is?!

Misschien gaat het bestelde wel in 2 enveloppen; envelop in envelop, en dan dus niet zichtbaar op de buitenste envelop?!

Tolp

Newbie
Hey mensen, sorry voor de late reactie

Ja, ik heb het ongeveer een week na het bestellen binnen gekregen. Ik heb het spul voor de zekerheid ook maar even laten testen, er blijken geen andere stoffen in te zitten. Ook is wat deze vendor verkoopt best lekker geprijsd, en is het assortiment ook redelijk uitgebreid.

Sorry nog voor die SWIM bullshit, ik had beter eerst ff kunnen rondkijken hier

Bovenaan