2C-I alleen?

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Hallo

Is het aan te raden om als niet zo heel ervaren tripper (maar toch wel wat trips gehad) 2ci alleen te nemen? Ik ben redelijk gevoelig voor de emotie eenzaam en hoop dat ik hier niet onder zal bezwijken. Het is niet de eerste keer 2ci. tweede keer. De eerste keer had ik het met een capsule en beetje snuiven gedaan maar vond het effect veel te weinig. Ik wil nu in me eentje genoeg snuiven.
Als jullie denken dat dit gewoon te doen is, hoe raden jullie het aan om de dag in te plannen? want ik wil niet wachten tot dan en het dan bedenken ik wil eigenlijk alles van te voren duidelijk plannen en klaarleggen omdat ik anders vaak in een trip niet zo goed weet wat ik moet doen (alleen als ik alleen ben) en begin dan eenzaam te worden omdat ik niks weet om te doen.

Peace.

Ps: ik heb dit ook al geschreven in het algemene 2ci topic maar ik heb een beetje haast. Vandaar dat ik het zo vraag als het niet mag haal het dan maar weg.

L

Lid 6909

Gast
Dit is wel te doen hoor, alleen zou ik laag beginnen, en gewoon bijnemen als je te weinig voelt. Zo kun je het mooi binnen de perken houden!
Ik wens je veel trip plezier, en alles komt in orde!

-----------------------------------
Ik wil dit topic niet boycotten, maar had toevallig ook een vraag over een combo 2c-I
Ok, vet.
Ik heb nog 250mg 79% pure mdma & 2 keer 18~25mg 2C-I
Maar hoe zou je dit innemen dan? (dan bedoel ik, timing, en wat voor inname methode?)

Zou dit te doen zijn op een technofeestje met deze line-up?
Area1 Upstairs:
Bo, Nijs en hun denkbeeldige vriendje
Heiko Laux
Johnny D
Skywalkin' James
Area 2 Bassment:
Enthousiaste Gasten
Jeroen Rijskamp
Jos Jacobs
Maslow
Milan Meyberg
Tim und Lukaz
Bassment After (06.00 - 10.00)
Harde Baas
Stereo Sandwich

Let me know!

Peace

Immo

Badass junkie
Prima drug voor alleen lijkt me zo, wat je moet gaan doen tijdens je trip kan ik je niet vertellen. :P

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Als ik alleen trip, wat bij mij eigenlijk het vaakste voor komt, dan ga ik meestal aan het begin The Simpsons kijken, zo weet ik dat na iedere aflevering ongeveer 20 tot 25 minuten zijn verstreken. Als ik dan eenmaal aan het trippen ben dan wat films kijken, afhankelijk van het weer beetje wandelen buiten, jointje roken. Wat muziek luisteren, nadenken, liggen, chillen, beetje chatten of surfen en meestal begint de trip dan al af te nemen en ga ik maar eens slapen.

Maarja moet zeggen dat ik wel iemand ben die graag alleen is, soms als ik bij allemaal mensen ben die niet echt me vrienden zijn dan voel ik me eenzamer dan wanneer ik gewoon alleen ben. Dusje misschien is het wel handig om een paar van je maten achter de hand te houden dat je ze kunt bellen of langs kunt gaan bij hun als je toch eenzaam begint te voelen.

Bovenaan