2c-E bij een feest?

Blackout

Belezen gebruiker
Zoals het onderwerp al doet vermoeden, ik ben erg benieuwd of iemand ervaring heeft met het gebruik van 15mg 2c-E op een festival. Is dat goed te doen? Het lijkt mij geweldig om tussen al die chillende (ravende) mensen lekker te trippen en een keer niet aan de Mdma te zitten. Ik heb vaker lsd en paddo's gedaan, dus ben een redelijk gesettelde tripper.

Daarnaast nog een vraag. Wat zijn nou de kenmerkende verschillen tussen 2c-B en 2c-E?

Thanks!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
2c-b is mischien wat makkelijker op een feest, maar ikzelf vond 2ce super. zeker 15mg is goed te doen.. Je hebt weinig mindfuck en vooral visuals. De visuals van 2ce zijn wel leuker dan 2cb. Moet goed komen... :)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat is goed te doen.

Hoewel ik geen feestvarken ben, heb ik verleden week de 2C-E toch in een zeer drukke omgeving geproefd (kermis) en dat zat wel snor! :grin:

Een leuke stof om mee te experimenteren. Ik had 20mg genomen en had alles onder controle.

Blackout

Belezen gebruiker
Maar is het dan niet zo dat je helemaal wazig word net als paddo's? Want als je bij een duur festival bent, wil je wel kunnen genieten van het feest...en niet alleen van je eige geestelijke trip. Dat kan altijd....

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hmmm... moeilijk te zeggen.

Dat zal dan afhangen van je gebruikte hoeveelheid (kijk naar Erowid voor een medium dose) en natuurlijk ook van je persoonlijke constitutie: hoeveel kan je aan enz.

In TiKHAL staat het verhaal van Alexander Shulgin die op een 2C-E trip gaat hiken in de bergen. :hearteyes: Om maar aan te geven dat het geen sederend of allesoverrompelend effect heeft.........

Bovenaan