• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2C-B; voor iedereen anders...26-10

3970

Wijs gebruiker
Agelopen weekend hadden we weer een drugs-avondje gepland, mijn vrouw, onze vrienden Toto en Bibi, en ikzelf.Na mijn goede eerste ervaring met 2C-B (25mg), hadden we het idee om Toto en mijn vrouw ook eens met deze drug te laten kennismaken. Vrijdag zou er door deze twee weinig gegeten worden, en veel meer als een paar boterhammetjes werden er die vrijdag dan ook niet genuttigd. Bibi, de vriendin van Toto, moest tot een uur of 5 werken, dus we hadden om 18.30 bij hen afgesproken, Bibi en ik zouden nuchter blijven, om de boel in de gaten te kunnen houden. Mijn vrouw en Toto reageren namelijk nogal "heftig" op normale doseringen XTC, dus we hielden er rekening mee dat ze op 2C-B ook heftig zouden reageren.

Om kwart over 6 waren we er al, Bibi kwam net onder douche uit, Toto liep al ietwat zenuwachtig rond. Het was heel erg gezellig gemaakt binnen, met overal kaarsjes, de gordijntjes waren dicht, en we zetten wat lekkere rustige loungemuziek op. Het was aangenaam warm in de gezellige huiskamer, en Bibi had allerlei lekkers in huis gehaald. Verschillende soorten kaasjes, koekjes, noten, fruit, snoep, aan alles had ze gedacht. Ik ging meteen in de keuken aan het werk met mijn weegschaaltje, en maakte voor mijn vrouw een capsule met 15 mg klaar, Toto zou met 25 mg beginnen. Rond kwart voor 7 hadden ze beiden de capsules ingenomen, en kon het wachten beginnen.

Rond half 8 begonnen ze beiden iets te voelen. Tintelingen. Rillingen. De benen voelden raar, zwaar. Maar eens een stukje lopen dan door de huiskamer. Mijn vrouw liep redelijk normaal, maar Toto liep toch wel wat anders dan normaal. Een beetje met grote stappen, alsof hij over stenen heen moest stappen, met wat alcohol op. En toen werd het langzaam aan vooral bij Toto wat heftiger. Hij lag achterover op de bank, waarachter een beeld staat van een bosnimf op een hoge zuil. Deze bosnimf heeft een kaarsje in zijn schoot, en werpt daardoor een mooie schaduw op het plafond. En Toto raakte gefascineerd door de schaduw. Die bewoog, en tegelijkertijd begon ook de bosnimf te bewegen. Hij heeft een fluit in zijn handen, en Toto zag dat zijn vingers los kwamen van de fluit, alsof hij echt aan het spelen was. De mooie lamp, met zijn grillige vorm, wierp ook een mooi patroon van licht en schaduw op het plafond, en daarin zag mijn vrouw op een gegeven moment ook iets bewegen. Zoenende koppeltjes, zei ze. En toen zag ze ineens een boze kabouter op het plafond, die naar de lamp keek. Mijn vrouw keek geschrokken weg, en Toto zag hem niet. Mijn vrouw heeft daarna nog een paar keer gekeken, maar de kabouter wilde in eerste instantie maar niet weg. Later op de avond was hij gelukkig vertrokken.

De mooie lamp:

Toto reageerde echt goed op zijn dosis, hij voelde zich geweldig goed, aanraking was heerlijk, en hij zag van alles op het plafond. Maar mijn vrouw had het idee dat het alweer wat afzwakte, dat het een beetje tegen viel...Dus, rond 8 uur, kreeg ze nog 10 mg 2C-B bij. Het gevoel werd hierdoor wel wat lekkerder, en ze zag wel iets meer kleuren in het huis, maar bij lange na niet wat Toto, en voorheen ook ikzelf ervaarden. We besloten om dan maar eens even de tuin in te lopen, en daar aangekomen, was het best frisjes. Mijn vrouw gaf echter aan dat het er lekker was, de kou deerde haar dus blijkbaar niet zoveel.Ineens leek ze te schrikken van iets dat ze voelde..ze ging met haar handen langs haar achterste, en had het idee dat ze een gigantische kont had!! "niet normaal, ik heb ineens een keidikke kont!!!"We konden niets raars zien, maar ze hield vol dat ze ineens gegroeid was daarzo.. We liepen naar de voorkant van het huis, waar een klein boompje staat, en ik liet haar het boompje zien. "Zie je niks aan dat boompje?" vroeg ik haar. Ja, toch wel..het leek te bewegen op de wind, die er niet was. Alsof het boompje een beetje ademde. Mooi, de 2C-B deed dus echt wel zijn werk, al was het niet zo hevig. Toto was inmiddels ook naar voren komen stappen, met zijn rare manier van stappen, en stond ook de natuur te bewonderen. Na daar even gestaan te hebben, gingen we weer naar achteren, waarop mijn vrouw aangaf het toch weer wat frisjes te vinden worden. Ik nam haar dus mee naar binnen, en Toto en Bibi volgden ons na een aantal minuten buiten te hebben gestaan. Toto plofte meteen weer op de bank, hij voelde zich zo heerlijk, en probeerde uit leggen wat hij zag en meemaakte. Ik weet hoe moeilijk dat is, en hoe graag je dat wilt doen, maar het is gewoon niet te omschrijven. Ik zei dan ook dat ik wist wat hij zag en voelde, en dat hij geen moeite hoefde te doen, maar dat hij van het gevoel moest genieten. Hij ging languit op de bank liggen, en genoot zichtbaar.

Mijn vrouw baalde echter een beetje. Ze zag Toto zo genieten, en vond zelf nog steeds dat het heftiger mocht. Rond 9 uur kreeg ze dan haar laatste 5 mg, waardoor haar totaal op 30 mg kwam, 5 meer dan Toto. Dit gaf haar na een tijdje toch echt wel een lekker gevoel,maar het werd gewoon niet zo hevig als bij Toto. Tja, mensen verschillen nu eenmaal. Toto lag op een gegeven moment erg rustig op de bank, hij was bezig met zijn gedachten, over wat dingen die recent indruk op hem hadden gemaakt. Zo bleven we een beetje voortsukkelen, mijn vrouw rustig op de bank, met een lekker gevoel, maar niet heftigs, en Toto volop aan het genieten.

Rond 11 uur was het dan zo'n beetje gedaan. Mijn vrouw was weer helemaal nuchter, Toto was weer goed bij, liep weer normaal, en begon aan de heerlijke hapjes op tafel. Het smaakte hem allemaal geweldig, en hij genoot van alles. Na wat gekletst te hebben, en het over onze toch wel heel verschillende ervaringen gehad te hebben, kregen we eigenlijk allemaal het idee om mijn vrouw nog wat MDMA te geven, zodat ze nog een beetje relaxt de avond uit kon zingen. Ik gaf haar een kleine hoeveelheid MDMA, en na een half uurtje sloeg het al in. Mijn vrouw voelde zich ook geweldig, en kreeg ineens visuals, ze moest opeens heel erg lachen om Toto, die op de bank naar een tattoo op zijn arm zat te kijken om te zien of daar beweging in zat. Ze zei dat ze liever niet vertelde wat ze gezien had, en keek weer naar Toto, die inmiddels weer recht was gaan zitten. En weer begon ze volop te lachen,"je buik lijkt op die steen uit die tekenfilm!"zei ze. We wisten niet welke steen ze bedoelde, en ze probeerde het uit te leggen."Je tepels zijn de ogen, en ineens begon je navel te lachen tegen me, met een big smile!" Ook wij kwamen natuurlijk niet meer bij van het lachen,geweldig gewoon. Daarna bleef ze lekker rustig liggen op de bank,met de ogen gesloten...ze genoot van het euforische gevoel dat ze had, en we lagen heerlijk met vieren op de bank te knuffelen.Tussendoor moest mijn vrouw, zoals gewoonlijk, weer eens plassen. Ze ging dus naar het toilet, bleef een tijdje zitten, en kwam er toen weer af. Bibi kwam haar tegen bij het toilet, en mijn vrouw vroeg haar of ze had geplast."Dat zal toch zeker wel,"zei Bibi, "je bent zo lang weg geweest"Mijn vrouw wist het niet meer, en begon te twijfelen. Had ze nu wel geplast , of niet? Hilaritei alom weer natuurlijk, en we verzekerden haar maar dat ze een grote plas had gedaan, omdat ze zolang weg was geweest.. Het Moet een uur of half één zijn geweest, toen Bibi aangaf eigenlijk ook wel wat 2C-B te willen proberen. Geen probleem, maar ik maakte wel duidelijk dat het dan wel eens laat (of beter vroeg) zou kunnen worden. Ook dat vonden we allemaal geen probleem, maar mijn vrouw en Toto waren bang dat niet te redden met de MDMA en 2C-B dat ze op hadden. Vooruit dan, het was toch feest, dus allebei nog één XTC snoepje. Bibi kreeg 25 mg 2C-B, mijn vrouw en Toto dus XTC, en ik bleef nuchter. Het euforische gevoel van de twee XTC gebruikers werd alleen maar heftiger, en ze genoten van alles en iedereen. Bibi ging na een half uurtje naar het toilet, en bleef ook eventjes weg. Toto ging voor de zekerheid even kijken, en trof ze aan, starend naar het wasbakje daar. "Wat zit je te doen?" vroeg hij haar. "Ik zit naar het kraantje te kijken"zei ze, "de druppeltjes praten tegen me. Ze zeggen 'handjes wassen, handjes wassen' tegen me." Mooi, de 2C-B deed dus zijn intrede, en ze zag ook nog de scooter, die op de tv-gids stond afgebeeld, wegrijden...

Maar nadat ze weer in de huiskamer was, gebeurde er eigenlijk niets meer. Geen visuals, alleen wat koude rillingen. Ze voelde zich goed, maar niet zo euforisch als met XTC. Raar, maar we weten dat zij vaak wat meer nodig heeft dan de rest. Omdat het echter al behoorlijk laat werd, besloten we om toch maar niets meer bij te nemen. We hebben daarna ipv knuffelen nog heerlijke sex gehad me 4en, en zo de avond afgesloten. Toch nog een uurtje of 4-5 in de ochtend geworden...

2C-B reageerde dus heel verschillend bij verschillende personen. En ik kreeg zelfs een beetje het idee dat je ongestraft een flink dosis zou kunnen nemen. Maar hoe erg ik me daarin vergiste, kun je lezen in mijn volgende tripreport, van de dag erna.....

lichtendonker

Belezen gebruiker
3970 zei:
2C-B reageerde dus heel verschillend bij verschillende personen. .....

Helemaal waar!
Afgelopen weekend hebben mijn vriend en ik elk bijna 40 mg 2cb gebruikt.
Het enige effect bij ons was in de eerste 2 uren het gevoel alsof we een slaapmiddel gebruikt had. We zijn dan ook maar op bed gegaan. We hadden het koud en waren erg moe maar slapen lukte niet. Na een uur zijn we weer naar beneden gegaan. De visuals die we nu eindelijk na 3 uren hadden waren niet leuk. :cry:
Bij mij golfde alles maar een beetje en de kleuren waren iets intenser, bij mijn vriend golfde alles, werden dingen soms grotesk en dan weer normaal en zijn beeld flikkerde erg alsof er stukjes uit misten, supersnelle blacklight.

We vonden allebei het gevoel van 2cb niet leuk. Niet zoals bij paddo's of LSD, dan is het overall gevoel vriendelijk en positief. 2cb vonden we het tegenovergesteld, boosaardig en negatief.
Het duurde lang voordat het zover was uitgewerkt en we konden gaan slapen, zo'n 8 uur later. En tijd duurt lang als je ergens op wacht. We doen 2cb nooit weer. Het enigste wat leuk was , was het gevoel van je lichaam, de sex was dan ook heel prettig, ach ja, je moet toch wat als je wacht. :wink:

Agonist

Experimenterende gebruiker
lichtendonker zei:
3970 zei:
2C-B reageerde dus heel verschillend bij verschillende personen. .....
Bij mij golfde alles maar een beetje en de kleuren waren iets intenser, bij mijn vriend golfde alles, werden dingen soms grotesk en dan weer normaal en zijn beeld flikkerde erg alsof er stukjes uit misten, supersnelle blacklight.

Raar dat je van 40mg geen onwijs heftige visuals hebt gehad. Ik zou bijna gaan twijfelen aan de kwaliteit van je 2c-b.

Dat flikkerende beeld is iets wat bij veel psychedelica voorkomt. Bij 2c-b, maar ook bij LSD. Het wordt ook wel strobing of flanging genoemd en er is genoeg over te vinden op internet. Het hoort er dus gewoon bij :)

lichtendonker

Belezen gebruiker
Agonist zei:
Raar dat je van 40mg geen onwijs heftige visuals hebt gehad. Ik zou bijna gaan twijfelen aan de kwaliteit van je 2c-b.

Vond ik ook al raar, ik had er meer van verwacht. :confused:
De kwaliteit moet goed zijn geweest, daar twijfel ik niet aan.

Ik heb gewoon een hoog vergiftigingsgehalte denk ik :) Daar gooi ik het dan maar op.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hadden jullie de 2CB wel op een lege nuchtyere maag ingenomen ?

Anders werkt het aanzienlijk minder, en misschien was 30 mg wel teveel ?

:mrgreen:

Zeg nooit nooit .... 2CB is echt de moeite waard.

Groet

Stonie

lichtendonker

Belezen gebruiker
Nee, we hadden de 2c-b niet op een nuchtere maag genomen. We hadden een beetje nasi gehad meer niet, niets overdreven, gewoon wat maagvulling, we hadden wel een drukke werkdag gehad dus dan moet je wel wat eten.

En hoe zo te veel?
Heb je bij teveel 2c-b dan juist minder werking, zoals bij mij? :confused:
Lijkt me stug.
Nee, 2c-b is voor ons passe. :wave:

Bovenaan