2c-B in combinatie met CBD pellet

Tommy&Jacky

Newbie
Gisteravond een 2 C-B pellet genomen, even later een CBD pellet zit nog steeds te trippen 12 uur later. Iemand ervaring mee?

ljuv

DF-koningin
Ik ken die cbd pellets nie maar over t algemeen zijn edibles veel psychedelischer dan het roken van canabis en is chemische canabis over t algemeen ook linker dan de classics. Als je een “reguliere” edible neemt na een tripsmiddel, versterk en verleng je de trip behoorlijk. Soms heb je gewoon een hele tweede trip, afhankelijk van je timing. Als je bedenkt dat 2cb 6 uur, tot zelfs 8 uur kan duren en edibles ook nog een uur of 4, kan het een lange zit worden. Dus wat dat betreft: enjoy the ride, lekker uitzitten, niet zo druk om maken. Maar aan de andere kant, te weinig info om je vraag echt te beantwoorden 🤷🏻‍♀️

Laatst bewerkt:

Shango

Belezen gebruiker
Cbd hoort helemaal niet psychoactief te zijn.
Dat gezegd zijnde. Relax, wat het ook is, het gaat heus wel over. Schrijf een leuk tripreportje, kijk een luchtige animatiefilm met happy ending voor kinderen als het begint te vervelen. Eet een lichte maaltijd met een glaasje water of wat lekker sappig fruit.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb soms na 2C-B ook nog even last van oogruis. Dan ziet het eruit zoals het beeldscherm van de televisie sneeuwt.

Maar misschien bedoel je iets anders met dat je nog tript. Lukt het om uit te leggen wat je ervaart?

Tommy&Jacky

Newbie
Het zakt nu langzaam weg, maar heb er serieus sinds gisteravond in gezeten. Ik zal proberen uit te leggen wat ik heb ervaren.
het was een soort LSD achtig, kleuren, lijnen alles was zoals ik noem een suikerspinnen wereld, de kleuren roze, paars, geel echt super mooi. Een saaie donkere bankstel werd zelfs mooi🤣 wel iets geslapen dacht ik, maar werd trippen wakker, zag nog steeds allerlei kleuren en lijnen en had een enorme lachkick, tranen over mijn wangen om niets. Mijn pupillen stonden zo wijd, maar anders dan anders, nee daar kan je echt niet mee over straat. De combi met 2-C-B met 1 CBD nou poehhhh raad ik het aan??? Nou als je verder geen plannen hebt, niet hoeft te werken en lekker thuis chill kan zijn dan ja raad ik het wel aan ja. Nou weer genoeg ik ga weer even verder proberen te chillen. Fijne roze kerst🎄

Laatst bewerkt:

Tommy&Jacky

Newbie
Het zakt nu langzaam weg, maar heb er serieus sinds gisteravond in gezeten. Ik zal proberen uit te leggen wat ik heb ervaren.
het was een soort LSD achtig, kleuren, lijnen alles was zoals ik noem een suikerspinnen wereld, de kleuren roze, paars, geel echt super mooi. Een saaie donkere bankstel werd zelfs mooi🤣 wel iets geslapen dacht ik, maar werd trippen wakker, zag nog steeds allerlei kleuren en lijnen en had een enorme lachkick, tranen over mijn wangen om niets. Mijn pupillen stonden zo wijd, maar anders dan anders, nee daar kan je echt niet mee over straat. De combi met 2-C-B met 1 CBD nou poehhhh raad ik het aan??? Nou als je verder geen plannen hebt, niet hoeft te werken en lekker thuis chill kan zijn dan ja raad ik het wel aan. Nou weer genoeg ik ga weer even verder proberen te chillen. Fijne roze kerst🎄

Bovenaan