Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had ze niet gedoucht?Slecht ervaring.
Ik zat in een trip en dacht dat ik het riool ingezogen werd.
Maar geldt voor iedereen anders natuurlijk. Ik ben niet zo'n trippert.
Dit, of meneer had z´n pielemuis in een put gehangen.Had ze niet gedoucht?![]()
Voor mij was het de beste seks die ik ooit heb ervaren, echt mijn favoriet voor dit soort gelegenheden.Wat zijn jullie ervaringen met 2C-B en seks. Seks op 3mmc vond ik top. Op coke valt het me eerlijk gezegd wat tegen.
2C-B nog nooit geprobeerd. Is het wat?
Is die van jou dan zo lang dat ie tot in je ‘achtertuin’ uitgetrokken dan worden?Kan overigens de beste overkomen, ik heb op 4-ho-met het gazon in m´n achtertuin zitten swaffelen.
Was echt mooi weertje toen.
Ik heb ook wat meer MDMA nodig dan de meesten om er echt lekker in te zitten, maar ik had met 18 mg 2-CB een erg leuke sexytime met de geliefde in ons dekenfort. Ik heb ook wel 2-CB geflipt met xtc op een woeste avond op Ruigoord en merkte toen ook niet veel meer dan een lichte high... totdat de xtc ook inkickte tenminsteWat zijn volgens jullie de beste doseringen van 2CB voor seks? Ik hoorde dat je beter wat lager kunt doseren. Maar wat is lager? Ik zit zelf altijd wel vrij hoog met mijn 'sweetspot'. 150 mg voor MDMA, 5 ml bij GHB. Ik heb één keer 18 mg 2CB gebruikt op een meerdaags festival maar raakte er niet enorm opgewonden van. Leuk maar lichte trip.
Dus ben nog wel zoekende naar de juiste dosering 2CB voor intieme momenten.
het gras was behoorlij langIs die van jou dan zo lang dat ie tot in je ‘achtertuin’ uitgetrokken dan worden?