2 vraagjes spacecake

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ik ga aanstaande vrijdag voor het eerst spacecake doen. Nu vroeg ik me alleen af of ik spacecake beter op een nuchtere maag kan nemen, of bijvoorbeeld na het avond eten.

Ik ben een ervaren blower, blow al lang en regelmatig. Is het verstandig om tijdens het wachten tot de space cake werkt, om een jointje te roken?

-HardcoreGabber

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nu vroeg ik me alleen af of ik spacecake beter op een nuchtere maag kan nemen, of bijvoorbeeld na het avond eten.
Beter een nuchtere maag, dat zorgt ervoor dat het sneller en heftiger inwerkt. Spacecake duurt op een nuchtere maag vaak al minstens 1 a 1,5 uur voordat je iets merkt, met een volle maag wordt dat eerder 2 a 3 uur.

Ik ben een ervaren blower, blow al lang en regelmatig. Is het verstandig om tijdens het wachten tot de space cake werkt, om een jointje te roken?
Verstandig is het sowieso niet bij je eerste keer space cake, als je eenmaal wat vaker space cake hebt gedaan kun je beter inschatten of dat goed gaat of niet. Sowieso gaat spacecake veel sterker qua effect zijn dan je gewend bent van blowen, plus dat doseren ook nog eens vrij lastig is en je weet nog niet zo goed hoe je erop reageert. Dus beter wacht je gewoon even geduldig tot je de piek van de spacecake bereikt hebt en dan kun je altijd nog besluiten om erbij te blowen.

stomme eend

Bewuste gebruiker
Wat psychedelibee zegt.
Vind spacecake erg onderschat, zeker als je ervaring hebt met blowen en - logischerwijs- geneigd bent te denken dat het enigszins vergelijkbaar is. Dat is het imho absoluut niet. Ik zou dus zeker niet gaan blowen in afwachting op het effect. Door dat effect van die spacecake zelf kan je nl echt wel blown away raken. En daarbij belangrijk: effect kan echt paar uur op zich laten wachten... geduld! ( en ook niet de cake naast je laten staan en zonder dat je het doorhebt nog een halve cake wegtikken... been there, niet grappig...)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
En daarbij belangrijk: effect kan echt paar uur op zich laten wachten... geduld! ( en ook niet de cake naast je laten staan en zonder dat je het doorhebt nog een halve cake wegtikken... been there, niet grappig...)
Haha ja typische beginnersfout. Ik had mijn eerste keer in ongeduld nog 2 extra plakken op, toen het eenmaal binnenkwam dacht ik dat dood ging. Dat is echt niet leuk inderdaad.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ha, jups, ik lag ook opgebaard op mijn kamer na die paar plakjes ....
Dit! Echt ik lag ook opgebaard doodstil op de bank. Elke beweging of gedachte aan beweging maakte me vreselijk beroerd. Ik heb het daarna nog 2x met veel minder gedaan waarvan 1x hasjmelk. Ook bij lagere dosering word ik er niet lekker van. Ik kan er gewoon niet tegen. Het is niet mijn ding en heb het dan ook afgezworen.
Doe idd rustig aan en begin met weinig en wacht lang genoeg.

Bovenaan