1p-lsd

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Hey! Ik wil dus voor de eerste keer 1p-lsd bestellen. Maar ik had een vraag

als je een blotter bested van 150mcg krijg je neem ik aan toch zo’n piep kleine blotter die je onder je tong legt. Want op websites laten ze een heel vel zien met van die kleine papiertjes die je afscheurt wat verwarring bij mij opbrengt.

reDStone

Bewuste gebruiker
Als het goed is, neem je 1 postzegel met een zwart puntje erop. En die zitten op een heel vel postzegels ja.

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Als het goed is, neem je 1 postzegel met een zwart puntje erop. En die zitten op een heel vel postzegels ja.
Ja I mean je krijgt toch maar 1 postzegel als je zoiets besteld? Want ik betaal maar …. euro voor 150mcg wat gelijk aan 1 trip staat. Dan krijg je toch niet meerdere zegels?

Laatst bewerkt:

reDStone

Bewuste gebruiker
Ja I mean je krijgt toch maar 1 postzegel als je zoiets besteld? Want ik betaal maar 8 euro voor 150mcg wat gelijk aan 1 trip staat. Dan krijg je toch niet meerdere zegels?

Dat lijkt me wel. 1 dosis voor 1 keertje trippen is 1 postzegel.

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Haha m’n vraag was omdat iemand hier m in de vriezer had liggen omdat dat beter zou zijn
Koel is niet het belangrijkste maar vooral dat de temperatuur niet te erg schommelt. Aluminium folie is tegen het licht dus je kunt ook een enkele laag om het gripzakje doen. Gripzakje is vooral belangrijk dat hij luchtdicht afsluit en dat er geen lucht meer in zit, want zuurstof is reactief. Zolang jij het niet 100 keer in en uit het zakje gaat halen, er mee gaat klooien en steeds verplaatsen, in en uit de koelkast e.d. dan is het heel lang te bewaren.

Een van de dingen die je niét moet doen is in de vriezer of koelkast bewaren als je er af en toe een zegel uithaalt want dan gaat de LSD keer op keer van -18 naar +20⁰C en dat vindt het niet leuk.

Voilà.
Hahaha exuuus iets te hoog gedoseerd gister, @Geneesmiddel had al in een ander topic mooi uitgebreid antwoord gegeven

Bovenaan