• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e XTC-ervaring

GODdamn

Experimenterende gebruiker
Vrijdag; 24 Juli '08
@ lokale park waar nooit iemand is

Ik zat dus met een goede vriendin in de felle zon,
pilletje ingenomen (witte, met een dollarteken), beetje ouwehoeren.
Toen voelde ik 'm na ongeveer een halfuur opkomen,
ik stond op, trapte mn schoenen uit, en liep rond, keek naar de bomen, keek naar de huizen
En hoewel ik daar 3x per week kom, leek het alsof ik het voor het eerst écht heb gezien, alsof mn ogen opengingen.
Ik voelde me top, vond alles mooi en indrukwekkend
Mn kaken voelden inmiddels onwijs strak aan, kon niet anders dan knarsetanden, maar had er geen problemen mee : )
Ik en die vriendin zaten dus daar, en ik heb non stop lopen lullen over de bomen, mn gedachtes, hoe ik alles zag, hoe geweldig ik me voelde etc
Ik voelde mn bloed gewoon stromen, en voelde me echt tóp!
Daarna zijn we naar vrienden gegaan in een ander park, zaten ook wat ontspoorde zwervers bij enzo
Dus ik raak in gesprek met zo'n zwerver, en toen heb ik al mn kennis over het leven aan hem verteld, ik voelde me slim en geweldig, en ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ik voelde me fantastisch!

Toen ben ik gaan nadenken en de magie van XTC zal ik altyd willen behouden, dus heb ik besloten om 1x in de 1/2 maanden een pilletje te slikken (ook om mezelf niet zo te verneuken), blowen zal ik nogsteeds altyd doen, maar met dagelijks benzo's slikken, en andere rare shit proberen, daar zal ik zeker mee kappen.
De magie van XTC zie ik als iets wonderbaarlijks, en ben benieuwd hoe de volgende keer zal zyn. : )
Het ernaar uitkijken is ook al iets fyns, en het leven in een ongezonde roes is ook niet alles, besef ik nu

Op een gegeven moment ben ik naar huis gegaan, en ook mn huis zag eruit alsof ik er nog nooit eerder was geweest, maar het voelde toch zo vertrouwd.
Ik zat voor de tv, en ik keek naar Fairly Odd Parents, en alles was zo mooi en lief, de adrenaline stroomde nogsteeds door mn lichaam. Ben naar mn kamer gegaan, keek in de spiegel, en echt, alsof mn ogen steeds écht opengingen, ik zag er zo mooi uit :hearteyes:
Nja, geweldige dag gehad uiteindelijk, later nog naar 'n feestje gegaan, (voelde 'm toch nog wel zitten), heerlijk gepraat met mensen, gelachen, gekeken, en nagedacht : )
Toen nog maar een blowtje gerookt, heerlijk!

Kon alleen niet slapen, kreeg op een gegeven moment zware koppijn, en werd misselijk,
voel me nu, vandaag, vet brak, maar nogsteeds top! :)
Het verbaasde me wel dat het zo lang duurde ? Ik had 'm rond 14u ingenomen, rond 14.30 werkte hy, en 22u voelde ik 'm nog zitten, wel minder, maar toch..
(Of kan dat eraan liggen dat ik nog niet eens 50kg weeg, en het (volgens kenners) een aardig goed pilletje was?

Had, voordat ik het pilletje had ingenomen, nog op dit forum gekeken, naar dingen wat je echt moet doen onder invloed, en echt waar, een citroen eten is echt geweldig :grin:

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Super, 't blijft mooi inderdaad, snap helemaal wat je bedoeld.

Maar inderdaad, houd er echt 1,5 maand tussen (liever langer natuurlijk, 2,5/3 maanden). Dan blijft het net zo speciaal als je eerste keer. Laat je niet te snel verleiden. :)

GODdamn

Experimenterende gebruiker
haha, idd, 'laat je niet verleiden''
Maar om dit effect te behouden wil ik wel 2/3 maanden wachten :grin:

En nee, nog geen 50 kg, nog nooit gewogen ook :P
maar ik ben heel klein =\

Bovenaan