• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer MDMA & eerste Report.

stino

Newbie
Hallo,

Welkom bij mijn allereerste trip report, ik hoop dat jullie ervan zullen genieten :smoke:.

Deelnemers: A (14 jaar) , P(15jaar) , Ik(14jaar) , R(16 jaar) en D(20 jaar).

Plaats: Op de camping, tegen een bos aan.

Drugs: MDMA.

Het was een mooie vrijdag avond, en we zouden met zijn allen naar de camping gaan om van de M te gaan. Zo fietsten Ik, R en P naar de camping toen plots A achter ons fietste, "Hee jongens vanavond van de M ofnie!!!". R en ik wisten nog niet zeker of we zouden gaan gebruiken, we wilde eerst even kijke wat voor een effect het op de rest had.

Toen we aankwamen bij de stacaravan, hebben we eerst gedronken met D, en een beetje bijgepraat. Toen nog een beetje aan het spul geroken, ernaar gekeken en toen ging het beginnen voor D, P en A. Na ongeveer 30 minuten hoorde ik P zeggen, "oohh ik heb me nog noooit zo chill gevoeld". R en ik keken elkaar aan en beslote toch ook maar wat te pakken.

Ik en R hadden allebei een vrij kleine dosis dus zouden we niet zo hard gaan spacen als D ( die al eerder gebruikt heeft ). R en ik hadden dus ingenomen en ik voelde het al vrij snel, had niet te veel op van te voren dus ik denk dat het daaraan lag. Maarja, ik vroeg om A zijn oortjes die ook behoorlijk onder invloed was en hij gaf ze met heel veel liefde en plezier. Ik had een rustig muziekje op gezet, maar toen opeens was A omgeslagen hij werd ineens erg agressief en wilde persé zijn oortjes terug. Ik had ze maar terug gegeven en ging mooi op een hangmat liggen met uitzicht naar het bos. Ik begon hem ineens hartstikke chill te spacen op de bomen die bewogen in de wind. R kwam langs me liggen en die had bijgepakt zonder dat hij het wist. Hij had perongeluk de dosis van D ook op, aangezien D een stuk groter is dan R had D er ook meer in gedaan. Maar we lagen samen op de hangmat R zetten een liedje op en ik kon wel slapen, totdat R ineens zij, ik moet rennen ik heb energie, hij stond op en bewoog als een robot en zij dat hij er een was. Ik vond het wel geinig en keek weer naar de bomen.

Opeens stond iedereen langs me en zij kom we gaan naar het bos! ( circa. 2 min lopen )
Ik: neeee, ik zoek niet kei moe dit dat. Maar ik vond het zo zielig voor mezelf dat ik dan alleen daarachterbleef dat ik toch maar mee ben gegaan. Ik liep samen met P achterop en we begonnen over vanalles en nog wat te praten. Opeens stond R voor ons en zij, Jongens!! jongens!! ik weet zeker dat ik binnen 2 seconden naar ******'s caravan kan rennen!! hij zette het op een lopen en was er na 20 seconden en dacht dat hij 2 seconden erover liep :wave:.

R was dus erg ver weg en ik was gewoon harstikke chill, ik liep weer samen met P achteraan en toen ineens kwamen we het bos in, de bomen leken wel poorten waar je steeds een ander level in kon of zoiets. Ik aaide de bomen, knuffelde ermee :grin: en weet ik het wat ik allemaal deed. P begon hem ook ineens hard te spacen, hij had ook nog een beetje bijgepakt dus ik was de minst spacende van de groep. P en ik gingen op een bankje zitten, terwijl D en R aan het rond rennen waren en A de prullenbak in elkaar aan het slaan was.

Op een gegeven moment kwam iedereen bij elkaar en gaf elkaar handjes, en knuffels en al dat gebeure, ik dacht wat krijge we nou ik zie geen bomen meer, iedereen stond om me heen en wou me knuffelen, ik vond het niet zo chill als er iemand aan me zat dus ging er maar mooi alleen op uit. Toen ik terug keerde bij het bankje, lag R met zijn hoofd onder het bankje en herhaalde steeds deze zin : "Eeh Jongens!! Jongens!! Jullie vinde mij toch wel lief ehhh??"

Ik ging toen maar een beetje bloementjes plukken en ze aan de andere laten zien en zoiets en toen opeens moest ik naar huis. R zou eigenlijk mee fietse maar hij stond veelste strak dus bleef hij daar.

Dus ik fietste in me eendje ( circa 8km ) naar mijn huis toe. Op een gegeven moment moet ik een vrij lang fietspad af waar rond de 30 lantaarnpalen staan. En elke lantaarnpaal gaf me wel een ander gevoel zo fijn en lief. Toen ik eindelijk thuis kwam ging ik in mijn bed liggen, speelde nog wat met mijn mobiel en viel heerlijk en slaap en had nergens last van die ochtend. Mijn vrienden wel allemaal last van hun kaken, omdat hun hadden bij gepakt denk ik.

Dit was mijn report, zeg maar wat je er van vond,

Groetjes, S. :stoned:

Tufnut

Badass junkie
stino zei:
Dit was mijn report, zeg maar wat je er van vond,

Leuk om te lezen. Dat knuffelen met bomen vind ik een beetje suf, ik lees het wel vaker, maar kom op zeg. Verder vraag ik me af of je weet hoeveel je hebt genomen?

stino

Newbie
Nee weet niet precies hoeveel ik genomen heb, ik geloof 2-3 achterkantjes van een thee lepeltje als ik het goed gezien heb.

:stoned:

Tufnut

Badass junkie
Beter zorg je voortaan dat je het wel weet. Eerst even je drugs laten testen en daarna afmeten is een passende portie. Bij xtc is het 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht op een avond niet vaker dan 1x in de 6 weken.

gyan007

Newbie
MDMA trips zijn ook meestal niet zo spannend, ja je voelt je geweldig en iedereen is je vriend, de wereld is wonderschoon, maar verder denk je nog redelijk rationeel :P

stino

Newbie
Dag mijne heren,

in het vervolg wens ik dat jullie je niet meer met mijn leven bemoeien. Het is mijn leven, en ik bepaal zelf wat ik doe. En MDMA zijn geen pillen, het zijn kristallen.

MVG,

S

Morningweedzor

Belezen gebruiker
MDMA is btw het werkende stofje :) En dat is normaal gesproken de werkende stof in xtc.

Maar opzich vind ik het leuk om te lezen dat het een positieve ervaring was. Alleen vind ik het ook echt niet "handig" dat mdma al op zulke vroege leeftijd wordt genomen. Beter wacht je tot je 18(+) bent. Maar wat jij zegt het is jouw lichaam =]

(+ drugs laten testen en afstemmen op je gewicht kan ook geen kwaad =) )

stino zei:
Op een gegeven moment moet ik een vrij lang fietspad af waar rond de 30 lantaarnpalen staan. En elke lantaarnpaal gaf me wel een ander gevoel zo fijn en lief.

Haha dat had ik ook ja. heel fijn die lantarenpalen.
Ik zat bij groene lantaarnpalen, wat was dat fijn zeg!!

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
stino zei:
Dag mijne heren,

in het vervolg wens ik dat jullie je niet meer met mijn leven bemoeien. Het is mijn leven, en ik bepaal zelf wat ik doe.

ik geef hem wel een beetje gelijk,en net alsof iedereen van julli tot zijn 18 heeft gewacht. kom op zeg
je kunt hem beter raad geven dan haat

Bovenaan