1e keer lsd, tips?

dirkstep

Newbie
Ik ben van plan aankomende zaterdag voor het eerst lsd te gaan doen.
ik heb zogenaamde 'rolling stones' en ik ben van plan een halve te nemen om het toch eerst te verkennen.
Ik wacht al bijna een jaar om lsd te doen, maar ik ben pas 17, 18 over 2 maanden. Ik sta echt te trappelen een proefje te nemen van lsd! :)
Geestelijk ben ik al echter vrij volwassen, en ik denk dat ik de lsd wel aankan.
Truffels heb ik al rond de 8, 9 keer gedaan, ik was gelijk verkocht na de 1e keer.
Mijn plan was om de halve strip te droppen en met een vriend in mijn dorpje rondlopen. Mijn kamer word vaak al beschreven als een spacende kamer, en ik dacht erover na om hier ook toch in te trippen in een later stadium.
Eerst had ik het plan om de lsd te droppen, en te gaan rond fietsen tot dat het inslaat, en om dan leuke weg naar mijn kamer te verzinnen.

Ik vroeg me af wat de mensen die al lsd gedaan hebben hiervan vinden.
Waar ik zelf toch twijfels over had, is het weer, aangezien het nu zeker geen mooi weer is. Kan ik dan wel gewoon buiten trippen? Wat kan ik precies verwachten bij een dosis van ongeveer 60 mic? Hebben jullie nog tips, aanraders, do's of don't voor me?

in iedergeval bedankt voor het lezen en hopelijk ook bedankt voor een reactie.
:wave:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Don't: Met dit weer in je 1e lsd trip buiten rond te dwalen.
Don't: Op welke manier dan ook deelnemen aan het verkeer onder lsd.

Ga gewoon lekker meteen op je kamer zitten..

Wat je volgens mijn ervaring kunt verwachten van 60 mic:

1e uur: vaag gevoel, dingen gaan 'golven' en je word wat blijer.
2e uur: je bent het er over eens dat je nu echt aan het trippen bent, je ziet overal patroontjes in die als je er op focust beginnen te bewegen/draaien.Je voelt je ( in de juiste set en setting) super blij en gelukkig
3e uur: blije en gelukkige gevoel bereiken een hoogtepunt, ikzelf noem dit stadium meestal: 'de hippie tijd'.
4e uur: visuals zijn er duidelijk nog steeds en nemen voorlopig nog niet af, wel is het echte gelukkige gevoel weg en beginnen je gedachten op volle toeren te draaien, hierin vind ik dat je echt het hardst tript.
vanaf 5e uur: Alles neemt langzaam af totdat je ongeveer 12 uur verder zit en weer nuchter bent. Eerder ga je ook niet kunnen slapen verwacht ik.

crocodile

Experimenterende gebruiker
PepTalk zei:

Als passagier is het een hele leuke ervaring hoor.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik zou zoizo niet onder de nuchtere bevolking wilen komen onder de lsd, je zit totaal niet op 1 lijn met nuchtere mensen, daarom nooit alleen trippen, je hebt echt iemand nodig waar je het goed mee kunt vinden en wie je vertrouwt, ik zou ook niet overdag gaan trippen maar lekker snachts, dan heb je geen last van de nuchtere bevolking (zij ook niet van jou) en kun je optimaal van je visuals genieten, laat het zegeltje rustig op je af komen, waarscheinlijk begin je na verloop van tijd opeens spontaan te lachen en dan realiseer je je nog niet dat je aan het trippen bent en dan na een uurtje of 2 na innamen merk je tog wel dat je niet om niets lacht :grin: haha, veel plezier ermee, ik ga toevallig binnenkort ook rolling stones halen word voor mij de 2e x, heb zelf nog nooit truffels of paddo's gebruikt en ben blij dat ik lsd eerder heb gedaan dan paddo's, want je tript m waanzinnig en je bent wakker en energiek en dat heeft echt alleen lsd

Peace

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
crocodile zei:
PepTalk zei:

Als passagier is het een hele leuke ervaring hoor.

Dan neem je geen deel aan het verkeer :)
En ik zou het niet plezierig vinden, er komt ineens zoveel op je af, je kunt geen eigen keuzes maken ( bestuurder doet dat, die jij moeilijk kunt uitleggen wat je percies wilt) en stel er gebeurt wat, het hoeft niet eens jou bestuurders fout te zijn en er komt politie bij of je moet met de ambu mee.. Hoe verneukt voel je je dan?

psychopsychedelic zei:
ik zou zoizo niet onder de nuchtere bevolking wilen komen onder de lsd, je zit totaal niet op 1 lijn met nuchtere mensen, daarom nooit alleen trippen, je hebt echt iemand nodig waar je het goed mee kunt vinden en wie je vertrouwt, ik zou ook niet overdag gaan trippen maar lekker snachts, dan heb je geen last van de nuchtere bevolking (zij ook niet van jou) en kun je optimaal van je visuals genieten, laat het zegeltje rustig op je af komen, waarscheinlijk begin je na verloop van tijd opeens spontaan te lachen en dan realiseer je je nog niet dat je aan het trippen bent en dan na een uurtje of 2 na innamen merk je tog wel dat je niet om niets lacht :grin: haha, veel plezier ermee, ik ga toevallig binnenkort ook rolling stones halen word voor mij de 2e x, heb zelf nog nooit truffels of paddo's gebruikt en ben blij dat ik lsd eerder heb gedaan dan paddo's, want je tript m waanzinnig en je bent wakker en energiek en dat heeft echt alleen lsd

Peace

True, 'nuchtere mensen' zoveel mogenlijk vermijden. Kom je er toch tegen niks aan de hand, geen aandacht aan geven en gewoon doorlopen. Overdag trippen heeft toch ook wel wat hoor, vind het s'nachts veel sneller 'eng' of ongemakkelijk. Ook heb je niet die o zo mooie zon!

azgaza

Badass junkie
Ik raad ook aan nuchtere mensen te vermijden, ze kunnen flink vervelend zijn in een trip zoals ik laatst op mijn trip feestje hier achterkwam, volgende keer zijn er ook geen niet trippende mensen meer welkom; dan is het mee doen of wegblijven :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
azgaza zei:
Ik raad ook aan nuchtere mensen te vermijden, ze kunnen flink vervelend zijn in een trip zoals ik laatst op mijn trip feestje hier achterkwam, volgende keer zijn er ook geen niet trippende mensen meer welkom; dan is het mee doen of wegblijven :)

hehe .... ik vermijd idd zoveel mogelijk ....

niet bedrenkte mensen zijn een probleem

leppeh

Bewuste gebruiker
Als ze zelf ervaring hebben met trippen dan vind ik het nooit zo'n probleem, maar als ze geen idee hebben over wat ze wel en niet met je kunnen bespreken dan kan het heel vervelend zijn...

dirkstep

Newbie
heb het inmiddels gedaan
echt op een hele slechte manier
ik schrijf morgen een tripreport
kwam erop neer dat ik alleen tripte, en 250 mic gedaan heb

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
:confused: Hoezo neem je nou weer 4 keer zoveel als je eerst wilde doen? En dan nog wel alleen ook. Logisch dat het fout is gegaan.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
ImmortalTech zei:
:confused: Hoezo neem je nou weer 4 keer zoveel als je eerst wilde doen? En dan nog wel alleen ook. Logisch dat het fout is gegaan.

Dat.

Is inderdaad niet bepaald slim om ineens 250 mics te pakken. Vooral niet voor je eerste keer. Blijkbaar was je toch niet zo volwassen als je zei dat je was.

Nou ja.. Ik ben benieuwd wat jou is overkomen.

dirkstep

Newbie
tja of het nou met volwassenheid te maken heeft, ik wachte er al erg lang op, en ging niet zo hard op een halve.
ik ben trouwens niet fout gegaan.

Spiraal

Newbie
Ik was ook 17 toen ik voor de eerste keer LSD gebruikte, ik ben nu laatst 18 geworden.
Ik heb het nog niet zo vaak gedaan, maar mijn eerste keer nam ik 2,5 zegeltje. (weet niet echt hoeveel op 1 zegel zat, denk ong tussen 60 en 70 mic.)
Het was een toffe ervaring, je moet het zeker eens in je leven hebben gedaan. Het is ook aan te raden om het met je vriend of vriendin te doen :wink:

waarom zoveel?....
van zoveel ga je denk ik wel diep naar jezelf kijken, dan kan je wel dingen zien die niet zo leuk zijn... of was er wat anders?

Bovenaan