• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer goeie dxm

buzzy

Badass junkie
Dit was de 4e keer dat ik het nam, maar nu heb ik geen 290Mg (dat zijn 10 caps wat bij mij weinig effect veroorzaakt) 12 caps wat overeenkomt met 354Mg gehad in de vorm van de Daro retard capsules.

21:00: Ik neem de 12 caps in op een redelijk nuchtere maag (3 uurtjes niks gegeten alleen een beetje gedronken)

21:30: Lichtelijk vaag gevoel

22:00: Lopen gaat al een stuk houteriger en ik krijg wat meer interesse in bepaalde voorwerpen in de kamer.

23:00: Ik krijg zin om op bed te gaan liggen dus dat doe ik dan ook. Zodra ik het licht uitdeed kreeg ik meteen lichte hallicunaties zoals kleine vervorming van voorwerpen, later werden deze al wat sterker. Als ik bijvoorbeeld een tijdje heel geconcentreerd naar mijn hand staarde begon er haar uit en weer terug erin te groeien :confused: Ook leek het of er tussen mijn duim en wijsvinger nog een vinger zat :mrgreen: Toen had ik zin om naar mijn Mp3 speler te luisteren en dat was ook een zeer mooie ervaring om die muziek te luisteren en dan je oogjes dicht te doen voor die schitterende CEV's ik zag een soort van slingers keihard voorbij flitsten in verschillende kleuren en caleidoscoop vormen :hearteyes: Verder had ik af en toe dat als ik mijn hand tegen de muur legde, hij erin verdween net zoals het gebeurd als je je hand onder water zou houden. Dit vond ik nog wel het mooiste van wat ik beleefd had :)

01:15: Ik vond het wel fijn zo en ik ging lekker slapies doen :)

10:04: Heerlijk geslapen en dit verslagje getypt :sunglasses:

Dags

Bewuste gebruiker
dope!!! IK heb een beetje gemengde gevoelens bij DXM< maar op deze maniet zou ik het ook wel een keer willen :wave:

Bovenaan