100% speed.

Fool

Badass junkie
Wel om dit te hebben, niet om het te snuiven. 100% amfetamine is geen zoutvorm, maar enkel het losse ion/base en is een soort olie. Buiten het feit dat olie in je neus stoppen niet erg goed blijft zitten/fijn zal zijn is het ook nog zo dat het niet goed in water oplost dus erg slecht opgenomen wordt.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Omdat speed in poedervorm steeds de zoutvorm is, namelijk amfetaminesulfaat, kan je speedsample maximum 73% zuiver zijn. Je sample bevat dan namelijk 73% amfetamine en 27% sulfaat en géén andere stoffen! Als je sample minder dan 73% zuiver is, dan is het dus versneden met andere stoffen. In de testservice komen we poeders tegen met 1 - 73% tegen met een gemiddelde van ongeveer 30%
Credits for Japi-10 .

Nee niet mogelijk.

Fool

Badass junkie
Nouja, methamfetamine zal vast betere "speed" zijn, maar 73.96% is zeker de beste amfetamine. :)

MIA-1985

Wijs gebruiker
MentalFucked zei:
Dus bij 73% heb je de ''beste'' speed die je kan hebben?

Je zegt het zelf al.. "beste". Ik maak ook wel eens mee dat bijv. van 64% lekkerder is dan 70% Puur alleen kijken naar percentage is vrij zinloos, maar je hebt wel een goede richtlijn inderdaad. Die van pak 'm beet 28% zal stukken minder zijn ja.

Fool

Badass junkie
Als de rest van de stoffen die in de je speed zitten inactief zijn, wat maken de grondstoffen dan voor verschil? :)

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Verbeter me als ik het fout heb.

Maar als laatste zet je de freebase om naar een snuifbare zout verbinding. Daar kun je verschillende verbindingen krijgen sulfaat, fosfaat etc. Van horen zeggen schijnt de fosfaat veel heftiger te werken dan de andere vormen.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Fool zei:
Als de rest van de stoffen die in de je speed zitten inactief zijn, wat maken de grondstoffen dan voor verschil? :)
Wie heeft het over inactieve grondstoffen? Jij weet toch ook wel dat er diverse grondstoffen worden gebruikt om amfetamine te maken lijkt me? Niet alles hoeft op exact dezelfde manier gemaakt te worden, daardoor kan de uitwerking wel degelijk anders zijn en voelen.

Fool

Badass junkie
Zeker waar, achtergebleven, actieve grondstoffen zullen de werking van je speed veranderen, maar dat wordt toch wel herkent door het testcentrum?

MIA-1985

Wijs gebruiker
Over het algemeen wordt dat zeker herkent.
Maar of het hoofdbestanddeel nu van ... gemaakt is of van ... dat gaan ze verder niet uitzoeken. Terwijl de uitwerking van het ene bestanddeel wel degelijk anders kan zijn als van het ander in het geheel. Maargoed, ze testen de zuiverheid, dat doet ertoe over het algemeen, want het gaat uiteindelijk om het actieve amfetamine % gedeelte en het evt. % van de bijproducten of afvalstoffen door het productieproces.

Bovenaan