1 sleutelpuntje = gek hoofd?

NexxtGen

Belezen gebruiker
Als men een sleutelpuntje pep neemt, zal die persoon dan meteen grote pupillen krijgen als hij dit puntje voelt?
simpele vraag en ik hoop niet dat het bij de meeste mensen verschilt, want ik zou graag een duidelijk antwoord willen. :mrgreen:

alvast bedankt :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Als het goede pep is en je hebt geen tollerantie voel je daar echt wel wat van.

moet het wel extreme goeie zijn :confused: en dan heb je natuurlijk ook weer de vraag wat noem jij een normaal puntje :P verschild nogal pp

matthijs

Badass junkie
Had tijdje geleden een gram pep gekregen van iemand maar ik wilde dit eigenlijk liever niet in huis hebben dus ging ik het weggeven aan een vriend, maar ik deed het voor hem even in een ziplockje (zat in een sealtje) bij de overplaatsing bleef een heel klein beetje speed op de tafel liggen, daar heb ik toen, meer voor de grap, een lijntje van gemaakt en gesnoven... 12 uur later kon ik nog niet pitten.
Maar dat scheen ook wel héle goeie te zijn geweest.

Dline

Experimenterende gebruiker
ja denk ook wel dat iedereen die pep niet gewoon is het voelt,maar aan de pupillen denk ik niet dat je dat ziet,is trouwens ook verschillend voor iedereen,ik krijg geen grote pupillen van speed,alleen van xtc

Doodkapje

Wijs gebruiker
inderdaad de grote pupillen kwestie is persoonlijk. iemand die ik ken heeft van zichzelf al ontzettend grote pupillen, ik daarentegen heb er altijd heel kleine en als ik pep neem worden ze ook wel groter, van mdma meer als van speed en dan heb ik daar echt wel last van.
dan maken mijn ogen precies heel de tijd rare sprongen.

dees

Belezen gebruiker
krijg ook geen grote pupillen van speed maar ja is idd voor iedereen weer anders... :wink:

Bovenaan