• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1 Microdot + halve zegel :*D

buzzy

Badass junkie
Ik ben gisternacht bij A thuis geweest, T, R en G waren daar ook. Ik had dus 1 microdot en een half zegeltje genomen, A een half zegeltje en T G en R hadden alle drie een portie paddo's opgesmikkeld. Er was ook een aanzienlijke hoeveelheid wiet meegebracht, dus we hadden eerst maar even een lekker puur tulpje gedraaid :stoned:

Langzaam begon ik alweer bekende dingen te zien die in mijn vorige LSD trip ook de hoofdrol speelden, zoals overal kleine blaadjes en kriebeltjes die over de grond heen beginnen te groeien. We hadden een goeie geluidsinstallatie waar ook mooie en relaxte muziek op werd afgespeeld. Inmiddels waren we allemaal al lekker op weg en we besloten een eindje te gaan lopen. Onderweg nog even een paar jointjes gerookt :sunglasses: En buiten was echt alles zo kleurrijk en levendig :hearteyes: En vooral de sterren waren heel goed te zien dus daar hebben we ons ook goed mee weten te vermaken :mrgreen: Toen we weer binnenzaten gingen we jackass the movie 2 kijken :tearsofjoy: En we kwamen op sommige momenten niet meer van de grond van het lachen :openmouth: :grin:

Toen kregen we honger en hadden we maar 5 pizza's warmgemaakt en opgevreten :beer: Dat was echt zo intens lekker, ik had in tijden niet zo genoten van een pizza :hearteyes: We waren allemaal flink aan het trippen en R was even een gravity bong aan het hitten, wat eindigde in een kotsende hoestpartij, ik werd echt bijna even richting een bad trip gehaald :openmouth: Het was gelukkig allemaal niet zo erg en ik tripte weer vrolijk verder op de papegaaien die wel hele mooie vormen aannamen :mrgreen:

Ineens kwam A naar beneden met een shitload vuurwerk en ik kon wel janken van blijdschap :P Dus wij allemaal weer naar buiten met onze jassen vol met vuurwerk :mrgreen: Ik dacht ik steek eens een astronaut af, dus wat doe ik met mijn leipe harses, ik steek die astronaut in mn bek en ik probeerde hem aan te steken als een sigaret :openmouth: Gelukkig realiseerde ik me net op tijd dat het niet echt de bedoeling was en ik geef al mijn vuurwerk maar aan de rest die er wel verstandig mee om konden gaan :P Dus toen heb ik nog even kunnen genieten van een paar leuke vuurpijltjes met leuke kleurtjes :)

Wat me ook heel erg bij is gebleven is de fel gekleurde mist die overal om gebouwen heen hong, dat was erg mooi om te zien :) Toen was het inmiddels alweer 4:00 en ik zag in de kast een pak van die over fucking heerlijke ROZE KOEKEN LIGGEN ! Ik heb er meteen 3 opgevreten wat resulteerde in een redelijk snel einde van mn trip :( Maar achteraf gezien is het ook niet zo'n ramp want ik had toch nog best lang getript :) Toen nog een stukje gezien van hans teeuwen waarna ik onder het genot van een lekker pall mall sigaretje weer naar huis ben gewandeld (klein stukje gelukkig :P )

Eyezblack

Belezen gebruiker
Haha zeker vet!

niet te geloven dat je bijna een astronaut in je bek hebt gestopt en vervolgens probeerde af te steken als een sigaret :beer:

Ik heb nu paddo's op, is zeker leuk om dit dan te lezen, kun je je veel meer inleven :mrgreen:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Eyezblack zei:
Haha zeker vet!

niet te geloven dat je bijna een astronaut in je bek hebt gestopt en vervolgens probeerde af te steken als een sigaret :beer:

Ik heb nu paddo's op, is zeker leuk om dit dan te lezen, kun je je veel meer inleven :mrgreen:

Trip ze! :tearsofjoy:

Requiem

Belezen gebruiker
buzzy zei:
dus wat doe ik met mijn leipe harses, ik steek die astronaut in mn bek en ik probeerde hem aan te steken als een sigaret :openmouth: Gelukkig realiseerde ik me net op tijd dat het niet echt de bedoeling was en ik geef al mijn vuurwerk maar aan de rest die er wel verstandig mee om konden gaan :P

Whahaha, dat kan idd erg gevaarlijk worden. Tering ik krijg door al
die LSD reports van de laatste tijd er zelf ook zo een zin in!

qinn

Bewuste gebruiker
Ohh facking shit hee..

als ik dit weer zo lees krijg ik ook weer facking zin in LSD... :(
mis moet ik dat ook maar eens gaan doen :)
maja moet wel dan ook ff vuurwerk gaan zoeke :grin:
want dat lijkt me ook zoooo geweldig:grin:

maja mooie trip report :grin::grin::grin:

Jeller

Badass junkie
ik heb op paddo's eens vuurwerk gezien van ver, eerst dachten we dat het aan het bliksmen was in alle kleuren van de regenboog :tongueout:

qinn

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
ik heb op paddo's eens vuurwerk gezien van ver, eerst dachten we dat het aan het bliksmen was in alle kleuren van de regenboog :tongueout:

Zo heb ik afgelope jaar getript tijdens nieuwjaar nacht op hawaiaanse paddo's
ik had grote vuurpijlen gekocht waarvan ik er maar 1 aangestoken heb omdat het gewoon te eng was :P
Maar tog denk ik dat het dit jaar LSD word met nieuwejaast nacht :grin:

Bovenaan