Blowen op vroege leeftijd word vaak in verband gebracht met het ontwikkelen van een psychotische kwetsbaarheid. Veel mensen die op jonge leeftijd hebben geblowt, krijgen jaren later badtrips ervan; angst, achterdocht - na het blowen..
Zou je op school richten. Vind iets wat je interessant vind en zorg dat je er meer over te weten komt. Drugs kun je beter gaan gebruiken als je wat ouder bent. En ik zou niet gaan roken, de wiet zou ik in een maaltijd verwerken of er thee van zetten. Zou het verder houden met truffels en destructieve drugs laten voor wat het is; coke, speed.. Mdma zou ik niet vaker dan 1x in de drie maanden gebruiken.
Stoppen met wiet kan psychotische klachten veroorzaken. Wiet kan zorgen voor achtervolgingsangst, wanen, denken dat iedereen naar je kijkt als je over straat loopt, sociale angst, pleinvrees. Het kan zorgen voor een lage bloedsuiker waardoor je paarse lippen krijgt en heel bleek word. Hou altijd een snicker bij de hand als je blowt of wat aadrink.
Mensen zeggen creatief te worden van wiet. Het verhoogd introspectie wat, je kan er goed hard op trippen als je het puur rookt of eet. Als je een kleine pan in een grote pan zet, en je doet water in de onderste laag van de grote pan, dan is het makkelijk om op zo'n manier hasj of wiet in een vet te verwerken. Je doet een laag boter, magraine, kokosvet in de kleine pan en daarin doe je verkruimelde wiet of hasj. JE laat dit staan en wacht tot het helemaal is gesmolten. De thc is erin opgelost en je hebt nu hele sterke thc boter. Je een paar druppels is voldoende om er 5uur lang op te trippen. Een thc trip is lichamelijk ook erg heftig en psychisch. Doe voorzichtig en verzin manieren om te doen als je slecht gaat; lauw douchen, frisse lucht scheppen, helder licht aandoen, dansen op rustgevende muziek. In het ergste geval knal je er wat etizolam erin om de scherpe randen er vanaf te halen. En anders is het uitzitten, want hoe jij je nu voelt is maar tijdelijk.
Door elke dag te blowen stagneert je emotionele ontwikkeling. Dit is iets wat ik vaak deskundigen heb horen zeggen over "probleem"kinderen die op jonge leeftijd zijn begonnen met blowen en nu 25 jaar oud zijn. Doordat hun ontwikkeling stil heeft gestaan, zijn ze emotioneel gezien nog erg kinds. Wat ik doe is blowen of hasjboter gebruiken, er een aantal dagen goed op trippen en dan 3 maanden nuchter leven waarbij zelfs alcohol en caffeine uit ten boze is.